Dus ga ik toch maar eens de hulp inroepen van jullie, welke hengst zouden jullie gebruiken bij mijn merrie? En waarom?
Paspoort merrie:
DR DRY JILL
APHA (solid)
2008
Black (homozygoot) met rabicano
1.45m
5 panel getest
Pedigree:

Heeft in 2016 haar 1e veulen gekregen van GENTLEMEN SEND ROSES, n APHA (pleasure) hengst van 1.55m.
A DOLLAR TOT A ROSE als veulen

En hoe hij nu is:

Wat zoek ik in een hengst:
5 panel negatief, goed werkwillig karakter (geen heethoofd dus
), groter dan mijn merrie en het liefst n apart kleurtje....EDIT: Verder moet de hengst vers gekoeld sperma ter beschikking hebben!!! Diepvries hoor ik wisselende dingen over dus liever niet (als het niet anders kan is het het overwegen waard) maar natuurlijke dekking gaat m niet worden

Ik heb altijd gezegd dat als haar 1e veulen goed gelukt was ik bij n volgend veulen graag kleur wil hebben.... mijn merrie is naast klein ook erg breed en ik wil graag wat grotere veulens fokken die vooral meer stokmaat hebben en kwa ruglengte wat langer zijn....
Verder niet veel eisen al zou niet al te hoog dekgeld ook wel fijn zijn

Dit is mijn merrie:

In principe fok ik voor mezelf maar veulen moet ook goed zijn voor een evt verkoop....
Mochten jullie meer info willen dan vraag maar raak!!!

(ben zelf helemaal verliefd) alleen een echt reinertypke wel, kort in de rug, compact, niet echt zwaar, fijn hoofd, 1m50, mooi papier en nog betaalbaar.