Ik ben op zoek naar mijn paarde- kindekes, 1 heb ik nog, de andere 3 ben ik uit het oog verloren. Wie weet hoe het is/ waar is Lola Manchado, nakomeling van mijn Straw Miss, APHA merrie 2006? Waar is Diggertje, kind van Enterprise Cody X Really Rugged Kid, ruin AQHA 2001? Boris (zelfde combi als hierboven) volg ik stiekem vol trots wel.....
gaucho
Geplaatst: 05-10-15 17:10
Boris staat bij ons op stal volgens mij, braverd is dat
Digger heb ik pakweg twee jaar geleden gezien. Ik was toen aan het kijken voor een eigen paardje. Hij stond er erg mooi bij en zijn eigenaren leken erg fijne mensen. Zij wilden stoppen met rijden en gunden hem nog een actief leven. Hij bleek nog behoorlijk wat last te hebben van zijn head shaking en daarom heb ik het afgeblazen. Een erg mooi en lief paardje leek het.
Geen idee, ik had de indruk dat ze hem misschien bij nader inzien toch op pensioen wilden zetten ook al is hij nog jong. Op de wei deed hij het heel goed.
Wranglerbutt
Geplaatst: 06-10-15 12:18
FlyingHigh schreef:
Wie weet hoe het is/ waar is Lola Manchado, nakomeling van mijn Straw Miss, APHA merrie 2006?
Lola heeft geen performance record bij de APHA, maar wel een geregistreerde nakomeling!
He, Corneel, wat super dat je dit ff voor me hebt opgezocht! Ik wist dat ze inderdaad zelf ook al mammie was! Op dr 3e al bezwangerd, oef.... Blijkbaar is ze nog bij t zelfde bazinnetje!
Nee we wilden hem overnemen van mensen in Helvoirt (heel lief echtpaar) hij kwam niet door de klinische keuring heen. Nadien hebben we contact gehouden maar hij bleek erg slecht te zijn geworden.
Klopt, ze is destijds aan haar verkocht en ze heeft Lola nog steeds in haar bezit denk en hoop ik, ze woont hier niet ver vandaan maar waar is mij onbekend....ik ben zo benieuwd hoe het nu met dr is!