Ik ben een beetje op de oriënterende toer, ik dacht laat ik hier eens een gok wagen - er zullen hier vast wel wat ervaren bokkers zitten met goed advies/ info over paints.
Ik heb interesse om ergens in de nabije toekomst een peerd te kopen jahaa, momenteel rijdt ik Mielo een haflingerxnrps bij (zie mijn profiel) en is behoorlijk lomp/paniekcombo, iets wat ik niet in een eigen paard zoek. Ik heb altijd al getwijfeld quarter/paint of arabier. Nu moet ik zeggen dat ik paints toch wel erg leuk vindt. Altijd al een zwak gehad voor de bontjes
Nu heb ik al heel wat gegoogeld, maar ja ik in mijn ogen als leek, opzoek naar meer info en momenteel wordt ik nu nog niet echt wijzer. Ik zie een hoop fokkerijen langskomen, met natuurlijk verschillende fokdoelen. Waar hebben jullie ze b.v. vandaan?
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar bloedlijnen etc.. ik hou van een paard met een cool karakter, allerbelangrijkste een gezond gestel en hoeven!! Ik ben benieuwd

Niks mis met dat paardje, maar het idee dat je misschien betaald voor een of andere rotsmoes....
IK ben ook bang dat hij daar altijd wel last van blijft houden, het is denk ik wel wat af te zwakken door veel te oefenen natuurlijk. Ik doe ook veel grondwerk, maar dan nog af en toe wordt het gewoon een tank.
kwijl - Nu rijd ik nog bij maar ik ben natuurlijk al langer bezig met "een eigen paard" gna gna gna
Ik heb een western gereden New Forest, shetlander, oude quarter merrie en jonge quarter hengst. Allemaal effen.
Is je paardje wel weer goed hersteld?