[WN] nakomelingen hengst Tivio Tiny Toon??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabriina0001

nakomelingen hengst Tivio Tiny Toon??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 22:04

hallo,

ik heb een nakomeling van de hengst Tivio Tiny Toon,

ik weet dat hij naar duitsland verkocht is..

graag zie ik foto's van andere nakomelingen van deze hengst :o :D ..uit nieuwschierigheid hoeveel nakomelingen er zijn.
ik heb een palomino paint ruin van 5 jaar dat een nakomeling van deze hengst is.

wie weet zijn er mensen die ook een paardje van deze hengst hebben *\o/* 8-)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 09:49

Denk niet dat er in nederland veel nakomelingen van hem staan... ik weet dat een kennis van mij haar merrie 2 keer heeft laten dekken door hem en hier op bokt heb ik zijn naam 2 keer voorbij zien komen.
Tiny is echt zo'n gave hengst <3 Ken hem al een paar jaartjes.

Had je al op Kerstin's website gekeken trouwens?? Daar staan heel veel van zijn nakomelingen op namelijk.
http://www.klus-qh.de/nachzuchten-tiny.html

Sunny

Re: nakomelingen hengst Tivio Tiny Toon??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:49

Volgens mij heeft bokker NRJ een merrie dragend van deze hengst voor een 2015 veulen.

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 06:14

Inderdaad Sunny :)
Het paardje van TS heb ik ook gefokt :j
Ik weet dat Tivios Exotic Rumba van een bokker is/was (staat/stond te koop) en dan is er nog Tiny Zelica! Beide leuke paardjes <3

De hengst is trouwens niet verkocht naar duitsland, maar heeft hier altijd gestaan. Volgens mij is hij al heel lang van Kerstin.

callippo

Re: nakomelingen hengst Tivio Tiny Toon??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 06:39

Tiny staat bij mij om de hoek. Mijn vriendin wil haar merrie die hem laten dekken. Heb nog nooit zo'n lieve hengst gezien. Er zijn tegen de 100 nakomelingen van hem, vertelde Kerstin me. Ze heeft een Facebook groep voor mensen met een Tiny-veulen. Daar staan veel foto's in. Even zoeken op Facebook en Kerstin vragen, dan kun je er ook in.

sabriina0001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 20:50

ik heb de website bekeken .. erg leuk:) 'ook mijn paardje staat erbij bij 2009 'palomino paint Ima Funny Character.. 8-) Ik ga de fb pagina ook eens opzoeken Callippo :D