Nakomelingen Sunflowers Plaudy Jill

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
milkweed
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Sassenheim

Nakomelingen Sunflowers Plaudy Jill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 21:37

Ik verzorg sinds een jaar of 3 Sunflowers Plaudy Jill op manege Puntenburg in Lisse. Ze is inmiddels bijna 23 :-)
Ik weet dat ze een aantal veulens gekregen heeft (volgens mij 4) en ben benieuwd waar die terecht zijn gekomen.
Wie weet er meer?

SamIceBlue
Berichten: 157
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 00:21


milkweed
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Sassenheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 10:23

Hee Muireann :wave:
Leuk om jou hier tegen te komen!
Ik had dat topic idd ook al gevonden.
Inmiddels weet ik van 3 van de 4 kinders van Jill wat ervan terecht gekomen is. Dat is inclusief Sunny.
De enige waar ik (nog) weinig of niks van weet is Sunflowers Ruby. Volgens een oude post schijnt ze een aantal jaar geleden op de Silver Ranch gestaan te hebben. Ruby is volgens mij de oudste van het stel en zou dus nu ong 19 moeten zijn. Ik ben heel benieuwd of ze nog leeft.
Weet jij eigenlijk hoe het met de kinders van Lorieta is afgelopen? Behalve dan degene die bij ons op stal staan (stonden)?

SamIceBlue
Berichten: 157
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Nakomelingen Sunflowers Plaudy Jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:12

Van Lorieta weet ik dat Eschpolder (in ieder geval in 2012) een dochter van haar had / heeft. Samen met Cheyenne, Mighty en Spike kom ik dan al op 4 veulens. Maar ik weet niet of ze er misschien meer gehad heeft.

Van Ruby weet ik verder ook niks. Misschien kun je de silver ranch een mailtje sturen?

milkweed
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Sassenheim

Re: Nakomelingen Sunflowers Plaudy Jill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 14:38

Wie weet heeft ze er nog wel meer gehad. Ik dacht dat ik ook eens iets had gehoord over een veulen van haar dat het niet gered heeft. Maar ik weet niet of dit klopt.

Ik heb de Silver Ranch een tijd geleden een keer gemaild maar nooit iets terug gehoord. Misschien ga ik ze wel een keertje bellen.

milkweed
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Sassenheim

Re: Nakomelingen Sunflowers Plaudy Jill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 17:49

Ik heb even gebeld met de Silver Ranch. Daar heeft Ruby idd gestaan, maar daar vandaan is ze verkocht. Zij wisten niet meer aan wie. Volgens de man die ik aan de telefoon had is het ook zeker 7 a 8 jaar geleden dat ze van hun geweest is.