Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aqua van mij heeft ook in Belgie op trainingstallen gestaan.....weet alleen niet welke. Die hebben er wel voor gezorgd dat ze geen bit me verdraagt omdat er veel te ruw met het bit gedaan is. Ook kan ze helemaal niet meer met druk omgaan. Ik heb alle tijd om haar weer goed te krijgen dus het komt wel goed maar toch....Een Appaloosa is geen Quarter.
.
maar het is nu een gouden paardje
voor me,ik kan 200 % op haar vertrouwen en dat is heerlijk!Dessy haar moeder is Olan Magali en haar vader Olan Robin.Van mijn bijna 15-jarige,die Pride heet,is Regal Woman haar moeder en Poco's Pop Luck haar vader.odessaolan schreef:Jep klopt helemaal,dat Appy 's niet om kunnen gaan met teveel druk,ik weet er alles van.
Mijn andere merrie wordt dit jaar 15 jaar,ik heb ze vanaf 1 jaar en heb heeeeeeeel wat van haar geleerd,
en met haar afgezien (en zij vast met mijmaar het is nu een gouden paardje
voor me,ik kan 200 % op haar vertrouwen en dat is heerlijk!Dessy haar moeder is Olan Magali en haar vader Olan Robin.Van mijn bijna 15-jarige,die Pride heet,is Regal Woman haar moeder en Poco's Pop Luck haar vader.
Ik zal kijken of het me lukt om wat foto's te plaatsen.