[WN] Opzoek naar een Quarterhengst uit slagharen (2006)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Opzoek naar een Quarterhengst uit slagharen (2006)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 10:39

Hallo bokkers,

In 2006 is tinkermerrie Ilse ( toen Tibby ) gedekt door een Quarterhorse hengst die op dat moment in slagharen ( of omstreken )stond. In mei 2007 is daar mijn paard uit gekomen. Deze dekking heeft dus vermoedelijk in April 2006 plaats gevonden.
De Quarter hengst zou ontsnapt zijn uit de wei en heeft toen per ongeluk Tibby gedekt.

Ik heb de naam van de eigenaar gekregen en heb deze naam gegoogled, ik heb deze meneer toen gebeld, maar ik kreeg het idee dat deze meneer niet precies begreep wat ik bedoelde en ik kon mezelf niet goed duidelijk maken.
Deze meneer schijnt meerdere quarters in bezit te hebben ( gehad ) en hij vertelde mij via de telefoon dat hij vaak ook wat jonge tinker merries had voor de verkoop.
Ilse is toen na korte tijd verkocht aan een manege en vervolgens aan een vrouw die haar opknapte. Toen bleek ze drachtig te zijn.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag aan jullie bokkers of jullie een meneer uit slagharen kennen die rond die tijd quarters had staan? Zijn naam zet ik hier liever niet neer, maar wanneer je iets weten is via pb meer informatie te krijgen.
En dan dus eigenlijk voornamelijk de vraag WELKE quarters dat geweest zijn en of hier verder iets over bekend is..

Ik ben nu al bijna 2 jaar opzoek dus zou het heel leuk vinden als ik de vader van mijn merrie kan vinden *\o/*

Groetjes Eva

Ik heb dit topic al geplaatst bij opsporing verzocht, kreeg de tip het ook hier eens te proberen.. Hoop dat het mag van de modjes? :)

mommy

Re: Opzoek naar een Quarterhengst uit slagharen (2006)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:45

Foto misschien van je paard en moeder :j
Raar verhaal..kon meneer uit slagharen geen namen geven van de quarter hengsten die hij toen had...?
Ik wens je veel succes met zoeken...als je wat namen had van zijn hengsten kon je wat gerichter te werk gaan...raar dat hij je niet begreep :Z