Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cissy schreef:Wat ik dan niet snap is waarom zijn er niet eerder papieren bij dat paard aangevraagd, zoveel moeite is het niet nl en stukken goedkoper om dat als veulen te doen.
cissy schreef:Wat ik dan niet snap is waarom zijn er niet eerder papieren bij dat paard aangevraagd, zoveel moeite is het niet nl en stukken goedkoper om dat als veulen te doen.
Ik zou inderdaad ook de verkopend partij de papieren laten regelen, als ze bereid zijn dat te doen dan heb je kans dat het inderdaad het paard is wat ze zeggen dat het is. Dan kun je bijv nog zeggen dat je bereid bent om (achteraf) de registratiekosten te betalen als ze inderdaad het papier erbij krijgen, niet bij voorbaat al betalen. Zo niet dan next!
Anders is het gewoon een papierloze kruising en geen f*ck waard zeker niet in deze tijden waarbij ze de paarden aan de straatstenen niet kwijtraken, als jij daar verder geen problemen mee hebt dan is het OK, maar je bent wel beperkter in het starten van westernwedstrijden.
Een QH is pas een 'echte' QH als er een papier bij zit van de AQHA en eerder niet, het is helaas niet anders en dat geld voor elk stamboekpaard ook voor bijv een Fjord.
Succes vandaag!