geboren op 17 februari na een snelle en voorspoedige worp was Jildau daarafstamming Romkabouter x Hobbelheksmooi allround gefokt dushier zo'n 14 uur oud
Oh!! Ik zit toevallig bokt rond te kijken en kom dit tegen... Er gebeurt zoveel als je even niet oplet. Hartstikke gefeliciteerd jullie twee!!
Gefeliciteerd en een gave pet heeft zij op AC/DC Geniet er maar goed van. Ze zijn zo snel groot.@ edit = oh het is een meisje begrijp ik aan een paar posts boven me
Met zo'n trui aan is er geen betere plek dan op WN-FA Nogmaals van Harte gefeliciteerd met Jildau, prachtige pedigree erbij, wat wil je nog meer?
Wat een prachtig veulen, die afstamming en aftekeningen zijn schitterend. veel geluk samen!!!! ( hopelijk mag ze wel thuis groot worden en niet in de opfok)
Ik zeg naar de opfok met dat kind! Is ze een regular trouwens? Gefeliciteerd hoor met jullie prachtige kabouterheksje!
.............gelukkig dat de hengst zijn uiterlijke kenmerken niet doorgegeven heeft! Waarom heb je trouwens zo'n lelijke hengst 'genomen'?
Mooi veulen Hobbelheks, veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie kleine Jildau.Overigens zie ik er een sportpaardje in, dus NIET in de wei zetten!