Ik ben begonnen met het uitpluizen van de stamboom van mijn merrie, omdat ik het leuk vind om de hele lijn op papier te hebben. Nu wil ik graag een eigen stamboom maken, weet iemand hier een programma voor? Ik heb ze wel gevonden voor mensen, maar voor dieren kan ik ze niet vinden. Ik heb het in exel geprobeerd maar dan krijg ik niet alles er op, en ik wil graag de hele bloedlijn op papier hebben.
ja dat kan je gratis downloaden. myheritage family tree builder heet het.
Callisto04
Geplaatst: 12-01-10 15:11
Als je graag een mooie stamboom gemaakt hebt kan je dit ook laten doen. Ik weet niet of volgende link (de prijzen en het format dat er staat) nog actueel is, maar ik kan deze persoon en haar werk zeker aanraden! Ze werkt nu onder andere met Frank Holmes aan een boek over Leo. http://horsebooks.freeyellow.com/research.htm
farmershill
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-10 15:47
Bedankt voor de link, ik ga eens even kijken.
Callisto04
Geplaatst: 13-01-10 15:18
De link is niet meer actueel, maar je kan vragen ivm wat je wil gewoon sturen naar het email adres bloodlines@gbis.com. De persoon in kwestie heet Susan Larkin.
farmershill
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-10 15:41
Bedankt. Het is me nu gelukt met myheritage. Ik kan iedere maand 3 pedigrees opvragen dus ik heb voorlopig wat te doen