hoi wij hebben een hengst jaarling gekocht die een zoon is van cash n lena kennen jullie deze hengst en heeft iemand ook een nakomeling van casn n lena
lieve mooie hengst, mooie bloedlijn, beter kan je niet hebben ( vind ik)
staat in Tsjechie, niet zo heel ver van mij vandaan, is nu 15 jaar, en geeft mooie veulens, lopen er zat rond hier in Tsjechie en zijn allemaal bloedmooi
gentle_fan
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-09 19:51
weet je mischien wat meer over zijn karakter ? ben namelijk zeer benieuwd.
had je ze allemaal bekeken? ik vind het sterretje op zijn hoofd ook heel mooi mijn man is er ook heel trots op het is echt zijn paardje, ik heb mijn eigen schatje een 13 jarige solid paint bred merrie
mijn merrie is nu gedekt door Pack me a Bug en zal in 2010 door cash gedekt worden dus in 2011 een veulen van hem.
Sassy4barrel
Geplaatst: 31-12-09 13:24
Ik vind Cash N Lena een van de fijnste hengsten die ik ken, hij heeft echt een super karakter, zijn grootvader is Dash for Cash. http://www.youtube.com/watch?v=l0ChIRyZ_9c Ik heb Cash N Lena een tijdje in Italie getraind voor de barrel racing. Natuurtalent ! Hij is ook heel veelzijdig hij heeft behalve barrel racing ook Reining gedaan in Oklahoma en Cutting in Belgie. Hij staat nu ter dekking bij Santas Ranch