Misschien kun je eens via Lars en Alida Hadders proberen. Lars rijd namelijk de hengst Leos sweet sugar boy. Ik geloof dat alida wel op bokt zit en anders staat ze misschien bij westerntrainers.
Mayflower_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-09 20:08
woldhoeve schreef:
Misschien kun je eens via Lars en Alida Hadders proberen. Lars rijd namelijk de hengst Leos sweet sugar boy. Ik geloof dat alida wel op bokt zit en anders staat ze misschien bij westerntrainers.
Hoi Mayflower, Missy heeft maar vijf veulens gehad en ik denk dat de vader TT moet zijn. Deze hengst is geboren tijdens de TT week in Assen (vandaar)hoe hij op papier is gaan heten dat weet ik niet, want die namen verzinnen de kopers van het veulen vaak zelf. Maar dat kan je zelf wel even nakijken op de AQHA side. En Troi, weet nu pas wie je bent. Namens Goby (Leos Sweet Sugar Boy) bedankt voor je lovende woorden. Hij is echt het fijnste lespaard dat ik heb. Mayflower stuur eens een foto ben nieuwsgierig op wie het kleinkind is gaan lijken.
nou ook effe gauw mij geregisteerd op bokt kan ik ook gezellig mee praten ik zag net dat er iemand vroeg naar tt en wou even laten weten dat hij in ons bezit is.