[WN] Gigtti Joe Malbec

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maflingertje

Gigtti Joe Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:42

Wie kent deze hengst? Zou graag wat meer info over hem willen hebben

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 19:03

Niemand??? |(

cissy

Re: Gigtti Joe Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 19:54

weet je zeker dat de naam goed gespeld is? en wat is het ras? als het een QH is kan ik wel even voor je bij de AQHA kijken maar ik vind die naam een beetje vreemd....

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 21:11

De naam moet goed zijn. Het is een QH. Zijn vader is Doc's Malbec van Doc Bar. Als je zou willen kijken voor mij...heel graag!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:51

dacht ik al, naam is niet juist, ik heb de hele G doorgespit maar geen naam zoals jij spelde, ook geen Docs Malbec, (er mogen geen ´s in de naam voorkomen dus ik heb echt gezocht op Docs) dus is het wel een paard met papieren?

even gegoogled, komt hij van een advertentie van kapaza en is de moeder My Talents Time, die kan ik wél vinden bij AQHA

weer even gezocht: kom de vader wel hier tegen: http://www.allbreedpedigree.com/docs+malbec

nou ja, Doc´s Malbec staat wél met `in zijn naam bij de AQHA, dacht dat dat niet mocht, maar goed, pa is gevonden, nou kind nog ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:02

tussen de progeny op allbreed staat wél een GIGTTI JOE MALBEC maar die kan ik bij AQHA niet terug vinden, misschien is hij nooit geregistreerd?
(of ik kijk verkeerd...)

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 09:03

Ik ben inmiddels ook iets verder gekomen met mijn zoekwerk. Hij schijnt in Borne te staan. Dus ik ga van daaruit maar verder zoeken. Toch bedankt!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 10:33

cissy schreef:
nou ja, Doc´s Malbec staat wél met `in zijn naam bij de AQHA, dacht dat dat niet mocht, maar goed, pa is gevonden, nou kind nog ;)

Vroeger mocht het wel, nu niet meer. Bij oude paarden kan het dus nog voorkomen.

Overigens is dit ook de reden op sites als All Breed altijd met een stevige krrel zout te nemen. Iedereen kan die sites vullen met eigen gegevens, dat hóeft dus niet de waarheid volgens de AQHA-files te zijn.