Tenderdeluxe is nu 6 weken,en al een hele kerel,hij is stoer en heel lief,wij willen natuurlijk alles zelf houden,maar ja dat kan natuurlijk niet altijd,voor een goede stal en een zeer goede opleiding,misschien is dann verkoop een optie,anders zoek ik goede ruiter amazone,zeker voor Tenderdeluxe,hebben wij wel plannen mee,als alles heel en gezond blijft.
ja wil ik wel gaan doen,heb het nog nooit gedaan halteren,we hebben nog niet zo lang quarters,maar dit jaar wil ik het gaan proberen met Tendertess een 1 jarige zus van Tenderdeluxe,zij is van Kay Cees Checkmate,nedkamp misschien,als we er klaar voor zijn.ja hebben wij ook xono met hem ,je blijft er naar kijken, zou zeggen kom hem maar eens in het echie zien
Met al dat mooie spul kom ik dolgraag eens kijken bij je! Ik werk in Drachten, dus lekker in de buurt Ik pb je binnenkort wel even voor een afspraak! Ik ga over een weekje eerst 2 weekjes op vakantie
he belgje,ja Invitation to date is ook bij ons geboren,eerste veulen van Tina en gaat super in halter en hunter,succes en veel plezier met hem belgje, groetjes
Wat enorm gaaf om je fokproducten zo weer tegen te komen dunemole!
belgje
Geplaatst: 28-06-09 00:14
hey , ja ik heb james 'invitation to date" ook gekent van kleins af , werkte toen nog bij christel en idd tina haar eerste veulentje (hele grote beer ondertusses) doet het super goed , hij staat nu bij mij in training , hebzelf ook veel met tina gereden en ze hebben heel veel weg van elkaar . is ze weer gedekt nu tina ? groetjes babs
hai Babs Ja Tina is weer gedekt dit keer door Only in the moon light een jonge hengst van Invitation only.eind deze week moet ze gescand of ze drachtig is ,ook deze hengst hebben we weer van Europian horse breeders,groetjes