Drinken, slapen, drinken, slapen, drinken...
Ma is streng! Op het moment dat haar uier op klappen staat maakt ze 'm wakker en moettie 'aan de bak'
We hebben geprobeerd ze op het land te zetten. Is helaas niet gelukt, Fluf trok het niet om van stro naar de stenen vloer te gaan. Met Rox was ik al bijna de hoek om tot we tot de ontdekking kwamen dat Veulie er niet bij was... Rox in volle stress!!! Nog even geprobeerd om Rox achter te laten lopen maar er kwam geen beweging in Fluf... Morgen dan maar. later in de middag leek hij al een stuk sterker (bokkensprongen door de stal)
Kleur, Pa is cremello met 97% foundation gen. Rox is bay maar heeft wel dun kenmerken (?), zwarte omlijning van de oren en gitzwarte benen. In de zomer krijgt ze een soort brons kleur maar het zwart blijft gitzwart. Ook de manen en staart lichten niet op.
Ik denk dat de vader van Rox daar debet aan is, zover ik weet hebben al zijn veulens de kleur van Rox. De moeder van Rox was een koffievos met een mega brede bles en witte benen, zelfs die hebben niet kunnen 'winnen'...
Okay, (nog) geen buiten foto's dusver, maar wel even deze...

You're talking about me?

En hoe langer ik hier naar kijk, hoe slaperiger ik nu wordt... Maar twee uurtjes gehad vanacht...