charita schreef:
Francis..heel jammer maar ik ga niet naar Bunschoten volgende week...er is ook wedstrijd in Aalsmeer bij Wennekers..Volgende keer beter..
En hahah ik heb me rot gelachen hoe jij je hond Flits beschrijft...zo te lezen hoort die naam echt bij hem...
Off-topic maar toch ff reageren... ja, die naam past bij hem.. hij heette Rolls, maar dat vond ik niks.. eerste wandelingetje bij ons thuis liet ik hem los en.... FLITS... weg wassie... half jachthond half herder.. 'k heb een hond die knóerthard achter een konijn aan kan maar niet weet wat'ie er mee moet.
En wat dat contactgestoorde betreft, da's gewoon echt zo... hij is als pup waarschijnlijk te vroeg het nest uit gegaan (4 of 5 weken ofzo) en heeft daardoor niet geleerd hoe hij met andere honden om moet gaan. Dat levert dus nog wel eens problemen op. Andere honden moeten hem ook niet... ouwe diensthond van m'n ex kon met elke hond maar wilde Flits wel opvreten als'ie in de buurt van de kennel kwam en onze fokteef van destijds draaide d'r kop de andere kant op als ze langs hem heen liep..
Vandaar da'k er geen pup bij wil, zit ik straks met twee van die gestoorde gevallen...
Maar goed, dat was even heel off-topic, terug naar de paardjes. Bruiloft morgenavond.. da's hét moment om te gaan bevallen natuurlijk... zet maar een oppas in huis, geheid dat het dan komt.
Ze belt je wel als er wat is.. Is het niet ver weg?
komt...

..ze heeft mij maar liefst 7 x gebelt...
of morgen of overmorgen

Haar billen zijn ook nog mooi rond....
Tis toch echt de bedoeling dat zij het als eerste uit poept!
gaat duren....