is dit ook die merrie van commander Flit Fritz?
[edit] nee sorry, zie het al...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindyH schreef:Ik wil voor de kids-dag wel een verzameling maken van weetjes over elk paard en daar een boekje van maken dat we dan op de kids-dag allemaal krijgen, en ook voor de mensen die niet kunnen komen.
Verder alvast een aanzetje voor de rest: Volgens mij gaat het om een stuk of 15 paarden in de leeftijd van 3 t/m 5. Misschien kan Sylva een lijstje geven? Of houden we het bij de bokt-mensen?
Ik moet ook nog ff kwijt dat mijn Nugget echt de allergeweldigste is.Vandaag hebben we helemaal op 1 hand gereden, inclusief zijwaarts en (voorzichtige) spins enzo. Nog wel gewoon op een snaffle. En dat na drie weekjes trainen na een jaar niks doen!
ja ze zijn zo braaf he die GGB!!!
LindyH schreef:Ik wil voor de kids-dag wel een verzameling maken van weetjes over elk paard en daar een boekje van maken dat we dan op de kids-dag allemaal krijgen, en ook voor de mensen die niet kunnen komen.
Verder alvast een aanzetje voor de rest: Volgens mij gaat het om een stuk of 15 paarden in de leeftijd van 3 t/m 5. Misschien kan Sylva een lijstje geven? Of houden we het bij de bokt-mensen?
Ik moet ook nog ff kwijt dat mijn Nugget echt de allergeweldigste is.Vandaag hebben we helemaal op 1 hand gereden, inclusief zijwaarts en (voorzichtige) spins enzo. Nog wel gewoon op een snaffle. En dat na drie weekjes trainen na een jaar niks doen!
Malenka schreef:LindyH,
dat boekje vind ik een erg leuk idee. Wat was je opzet?
----------------------
foto'tje van het paard
naam
stokmaat
moeder
en meer van dit soort info...?
--------------------------
foto en een verhaaltje over het paard?
Space_nr1111 schreef:Hallo allemaal Wat ik van sylva begreep gaat de familiedag nu dus echt binnenkort van start.
Nou heb ik van mijn kant een verzoekje. Ik heb net een zware operatie ondergaan en ben nog wel t/m december herstellende.
Deze bijzondere dag zouden Space en ik toch niet graag missen.
Mijn verzoek is dan ook of het ergens in b.v januari plaats kunnen vinden ? Hoor wel of jullie je hier in kunnen vinden.
1 voordeel is wel dat ik dan wel actiever mee kan helpen ( wat de komende tijd niet kan, heb zelfs mijn wonderkind Space al 4 weken niet gezien )
Malenka schreef:Mijn vriend kan leuk fotograferen... en heeft een goede camera.
Als er een datum geprikt is zou ik kunnen kijken of ik kan komen en of hij mee zou willen als fotograaf...
angelblood schreef:ik had ook graag mee gewilt! heb een zoon van GGB maar dan wel in de breedingstock variatie- Lena Generals Berry. heb er maar een jaartje van kunnen genieten want hij moet na 8 lange maanden met blessure afgemaakt worden. het was wel een echte vriend! (met wat aparte humor soms
) je kon wel merken dat hij en Digger (van jos) half broertjes waren. vooral de GGB-blik zat er wel in