[WN] Nakomelingen Generals Golden Boy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:08

Afbeelding

is dit ook die merrie van commander Flit Fritz?

[edit] nee sorry, zie het al...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:57

Ik wil voor de kids-dag wel een verzameling maken van weetjes over elk paard en daar een boekje van maken dat we dan op de kids-dag allemaal krijgen, en ook voor de mensen die niet kunnen komen.

Verder alvast een aanzetje voor de rest: Volgens mij gaat het om een stuk of 15 paarden in de leeftijd van 3 t/m 5. Misschien kan Sylva een lijstje geven? Of houden we het bij de bokt-mensen?

Ik moet ook nog ff kwijt dat mijn Nugget echt de allergeweldigste is Tong uitsteken .Vandaag hebben we helemaal op 1 hand gereden, inclusief zijwaarts en (voorzichtige) spins enzo. Nog wel gewoon op een snaffle. En dat na drie weekjes trainen na een jaar niks doen!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 09:38

LindyH schreef:
Ik wil voor de kids-dag wel een verzameling maken van weetjes over elk paard en daar een boekje van maken dat we dan op de kids-dag allemaal krijgen, en ook voor de mensen die niet kunnen komen.

Verder alvast een aanzetje voor de rest: Volgens mij gaat het om een stuk of 15 paarden in de leeftijd van 3 t/m 5. Misschien kan Sylva een lijstje geven? Of houden we het bij de bokt-mensen?

Ik moet ook nog ff kwijt dat mijn Nugget echt de allergeweldigste is Tong uitsteken .Vandaag hebben we helemaal op 1 hand gereden, inclusief zijwaarts en (voorzichtige) spins enzo. Nog wel gewoon op een snaffle. En dat na drie weekjes trainen na een jaar niks doen!

ja ze zijn zo braaf he die GGB!!!

het liefst allemaal natuurlijk!!! dat boekje is een leuk idee!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:26

LindyH schreef:

Hoi, leuk dat Nugget zo super gaat! Start je ook op wedstrijden met hem?
Even off topic: Wij hebben er zelf sinds kort een superlieve 12-jarige paint merrie bij! We zijn dus nu officieel weer helemaal "into western"!

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:15

LindyH,
dat boekje vind ik een erg leuk idee. Wat was je opzet?

----------------------
foto'tje van het paard
naam
stokmaat
moeder
en meer van dit soort info...?
--------------------------
foto en een verhaaltje over het paard?

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:45

Hallo allemaal Wat ik van sylva begreep gaat de familiedag nu dus echt binnenkort van start.
Nou heb ik van mijn kant een verzoekje. Ik heb net een zware operatie ondergaan en ben nog wel t/m december herstellende.
Deze bijzondere dag zouden Space en ik toch niet graag missen.
Mijn verzoek is dan ook of het ergens in b.v januari plaats kunnen vinden ? Hoor wel of jullie je hier in kunnen vinden.
1 voordeel is wel dat ik dan wel actiever mee kan helpen ( wat de komende tijd niet kan, heb zelfs mijn wonderkind Space al 4 weken niet gezien )

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:45

Malenka schreef:
LindyH,
dat boekje vind ik een erg leuk idee. Wat was je opzet?

----------------------
foto'tje van het paard
naam
stokmaat
moeder
en meer van dit soort info...?
--------------------------
foto en een verhaaltje over het paard?

geboortedatum
hengst/ruin/merrie
ras moeder
roepnaam
bijnamen
standplaats
soort standplaats (pensionstal, manege, bij huis, wei, etc.)
leuke eigenschappen
minder leuke eigenschappen
wedstrijdresultaten tot nu toe
plannen voor de toekomst
anekdote (opvallende gebeurtenis)

naam eigenaar

verder nog iets?

(ik maak later wel ff iets om het makkelijk in te vullen, dus doe dat nu nog maar niet)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:50

Space_nr1111 schreef:
Hallo allemaal Wat ik van sylva begreep gaat de familiedag nu dus echt binnenkort van start.
Nou heb ik van mijn kant een verzoekje. Ik heb net een zware operatie ondergaan en ben nog wel t/m december herstellende.
Deze bijzondere dag zouden Space en ik toch niet graag missen.
Mijn verzoek is dan ook of het ergens in b.v januari plaats kunnen vinden ? Hoor wel of jullie je hier in kunnen vinden.
1 voordeel is wel dat ik dan wel actiever mee kan helpen ( wat de komende tijd niet kan, heb zelfs mijn wonderkind Space al 4 weken niet gezien )

Ik heb ook het liefst januari, want ik moet tot kerst elke zaterdag en zondag werken, maar ik ben wel een beetje bang dat we het steeds verder voor ons uit schuiven.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:49

Als je gewoon een dag plant in januari, dan moet het goedkomen toch? Lachen

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 22:33

[quote="XoNo"]
Als je gewoon een dag plant in januari, dan moet het goedkomen toch? Lachen[/quo

zullen we de datum maar aan de sylverter ranch overlaten?

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:41

leuk
januari is prima voor ons
kunen we nog even verder gaan met de opvoeding van onze 'golden(wonder)boy'' Haha!
digger heeft soms een heel ander gevoel voor humor dan wij Clown

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:06

Is het misschien leuk om een fotograaf te laten komen? Of is daar het 'evenement' te klein voor?

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:30

Mijn vriend kan leuk fotograferen... en heeft een goede camera.
Als er een datum geprikt is zou ik kunnen kijken of ik kan komen en of hij mee zou willen als fotograaf...

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 09:39

Malenka schreef:
Mijn vriend kan leuk fotograferen... en heeft een goede camera.
Als er een datum geprikt is zou ik kunnen kijken of ik kan komen en of hij mee zou willen als fotograaf...

JA JA LEUK!

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:53

Ja lijkt mij ook geweldig een familiefoto van GB met nageslacht Ben blij dat er een paar van jullie ook wel wat voelen voor Januari. Het is misschien inderdaad wel verstandig om SYlva een datum te laten kiezen. In ieder geval heb ikzelf dan wat tijd om volledig te herstellen. Hoe dan ook ik kijk er erg naar uit het word vast een gezellige dag.

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:33

het is stil aan de overkant .........
Kunnen we proberen 2 datums te prikken om te kijken wie dan wel en niet kunnen , het is tenslotte zo januari . Graag reacties van jullie

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 13:39

Hopelijk reageerd sylva op dit topic,die weet toch het beste wanneer er een dag in januari vrij is.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:48

Zijn er in Januari nog wedstrijden of andere evenementen waar we rekening mee moeten houden? Ik kan zo gauw niks bedenken.

angelblood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 20:06

ik had ook graag mee gewilt! heb een zoon van GGB maar dan wel in de breedingstock variatie Haha! - Lena Generals Berry. heb er maar een jaartje van kunnen genieten want hij moet na 8 lange maanden met blessure afgemaakt worden. het was wel een echte vriend! (met wat aparte humor soms Clown ) je kon wel merken dat hij en Digger (van jos) half broertjes waren. vooral de GGB-blik zat er wel in Cool

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:26

Jeetje Berry! Dat was het vriendje van mijn Nugget. Ze waren even oud en leken ontzettend veel op elkaar, alleen was Berry geloof ik koffievos en Nugget is palomino. Ze hadden wel tweeling kunnen zijn; zelfde bouw, zelfde aftekening, zelfde karakter (voor zover ik dat in kan schatten). Ze zijn ook samen opgegroeid en waren echt 'partners in crime'.

Berry was een volle broer van Space, als ik het goed heb.

Wat ontzettend jammer dat hij er niet meer is, en wat erg voor jou ook; zo'n jong paard nog. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je van harte welkom bent op de kidsdag, maar ik kan me ook voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 09:54

Ik hoorde het van Sylva...zo verschrikkelijk jammer van Berry. Was altijd een in- en ingoed paard. Ik heb hem destijds beleerd en binnen een week kon hij in principe alles. Was echt een paard waarbij je zelf op de rem moest gaan staan, omdat het anders veel te snel ging. Echt heel erg jammer van zo'n schat van een paard...

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 10:07

angelblood schreef:
ik had ook graag mee gewilt! heb een zoon van GGB maar dan wel in de breedingstock variatie Haha! - Lena Generals Berry. heb er maar een jaartje van kunnen genieten want hij moet na 8 lange maanden met blessure afgemaakt worden. het was wel een echte vriend! (met wat aparte humor soms Clown ) je kon wel merken dat hij en Digger (van jos) half broertjes waren. vooral de GGB-blik zat er wel in Cool

WAT ERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je ook een foto van hem ? dan doet ie toch nog een beetje mee

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:13

Het lijkt mij wel erg leuk als je hem in het boekje kunt plaatsen.
Dan 'hoort hij er toch nog bij'.

angelblood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 21:01

heb van de week foto's gemaakt en zal proberen de allerliefste eruit te halen.(al zijn ze allemaal lief) ze komen dan hopelijk na het weekend hierop de site. (ben er namelijk even wat daagjes tussen uit.) iedergeval bedankt voor alle reacties! voel me nu wel een beetje Ach gut. ik zal berry wel erg missen en heb veel van hem geleerd dus vergeten zal ik hem niet.

ik zou evengoed heel graag toch op de kidsdag komen. lijkt me toch best leuk om al die halfbroertjes/zusjes van berry te zien. hij leeft dan toch nog een beetje voort in ze familie Lachen

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 00:55

Hallo GGB fans,

Ik heb dit topic gevolgd en vind het heel leuk zo'n dag van GGB nakomelingen.
Jullie willen van mij wat datums?
Het lijkt mij het beste om dat op een zondag te doen, voor mensen die moeten werken op zaterdag.
De volgende datums zijn beschikbaar, kiezen jullie er maar 1 van.
zondag 14, 21 of 28 januari.
Ik weet niet of er dan een wedstrijd is, volgens mij is er op die data's nog geen wedstrijden gemeld.

Misschien een leuk idee om Rob (Pannenkoek) uit te nodigen om foto's te maken. Kan hij van jullie met paard en een grote groepsfoto met pappa maken.

Succes met organiseren,
Groetjes,
Sylva.