Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)en die is irl echt zoooo leuk.
Ik was gisteravond te gaar om nog echt even wat met dit topic te doen, had een beetje teveel auto gereden
But my 2 cents.
) maar hij is niet geshowd (toch?) kwa leeftijd en opleiding zit ik bij hem op een 5500. Zodra hij geshowd wordt zal dat best omhoog kunnen gaan
Voor mij een ongelovelijk foute kleur, ik heb iets tegen schimmels, je moet ze wassen
Maar imo een leuk papier om evt mee te fokken. Kwa bouw wat ik kan zien op de foto, en ik zeg erbij ik heb wel meer foto's van die van jou gezien
vind ik em wel goed in mekaar zitten (grin als ik ermee zou dekken zou ik zelfs al een hengst weten
) dus kwa prijs zeg ik 7000.
heeft een pleasure papier maar waar kwa lijnen al het een en ander van rondloopt (echt heel apart dus niet
) Hij zit voor een naarling niet verkeerd in mekaar. Ik heb my share of naarlingen gezien, aangezien ik gefokt heb
en kleine tip let een beetje op zijn onderhals. Ik zie op de foto dat hij zijn hoofd wat omhoog steekt, maar als hij dat veel doet en langer, dus tot je gaat inrijden, kan dat aardig tegen gaan werken. En ook in de halterklasses, als hij dat doet/ zich aangewent heeft, op de wedstrijd kost het je punten. Want die onderhals ga je dan zien. Kwa prijs denk ik aan een 4000 (met in het achterhoofd houdend wat er in Dld aangeboden wordt van deze lijnen).
(wit heet werk en ik haat wassen
) Ik vind die bruine staart wel weer heel grappig. Kwa bouw zit ook die niet verkeerd in mekaar, al lijkt het op de foto alsof ze wat kort in de rug is, En dan zit ik even rijtechnisch te kijken en ik ben van de iets meer rug
Te kort en je krijgt weer problemen met zadels die niet gaan passen omdat de rug zo kort is. Maar dat kan vertekenend zijn vanaf de foto. Ik denk kwa prijs ook 4000 a 4500.
vind mijn verbinding echt niet leuk). Is het veulen aan moederskant rechtstreeks Teedona?? Of zit het verderop in de lijn. Daar zou ik dus foto's en een linkje naar Allbreed en zijn pedigree willen zien.
Ik vind het ook wel grappig om te horen wat de rest denkt van de paarden die hier getoont worden. En dan niet alleen kwa prijs. Kwa bouw en foktechnisch vind ik zeker net zo interessant. Ik ga even foto's bij elkaar zoeken, heb zo nog een paint in de aanbieding voor dit topic 
Of ze loopt te springen of met de kop in het gras
] 
57.jpg)
Foto heb ik zo van je site gepikt
Had ik ook altijd met mijn paintmerrie, die gaf alleen maar eenkleurige
Kwa prijs zit ik ook op een 3000 a 3500.
ja de Wiki is ook handig. 
Daar heb ik nog nooit wat van meegemaakt.. Ik ken er tig en ze waren allemaal fijn in de omgang qua karakter. Die van mij heeft een gebruiksaanwijzing omdat het een echte merrie is.. Een echt prinsesje vind ze zelf volgens mij

Sann_e schreef:Jaycee_ : Ik denk bij jou paardje ook rond de 5000 & 6000 omdat hij al ouder is en nu pas onder t zadel.
Cooks: voor jou paardje zou ik al snel 4000 geven hoor. Het is een goed papier alleen jammer een spbtje maar dat moet niets uitmaken. Bij de nrha maakt dat niets uit.
@Mloez: De San Hatchet zou ik niet veel voor geven, ik wil geen paarden met een gebruiksaanwijzing. Daarbij worden veel nakomelingen van die hengst als gevaarlijk beschouwd.
Je jonge paardje heeft een leuk papier wat ik 4000 waard vind.
en het 'truttige' heeft die van mij dus echt van dr moeder. Hebben alle merrieveulens van die merrie (die ik ken dan) wel een beetje. Allemaal prinsesjes