mommy schreef:Het gaat in deze niet om een gelijk, meningen kunnen verschillen, geeft niet
Het is toch leuk om er over na te denkenPrijzen lijken uit de lucht gegrepen
Wat ik al eerder schreef " wat de gek ervoor geeft" het kan toch niet zo zijn dat het op niets gebasseerd is? En de reden cool is in, dus duurder...vind ik echt te makkelijk
![]()
Het zou mi mooi zijn als er een systeem bestaat waarin duidelijk is met wat voor paard je te maken hebt en dat duidelijk wordt wat voor prijsklasse, want wat is toch die hogere prijsklasse? Of lagere prijsklasse?
Essiedepessie, jij hebt nu toch een heerlijk paard, goed gefokt! Heel goed dat je de geschiedenis weet van je paard, zo bedoel ik het ook, dit zou zo moeten zijn...
![]()
Helaas zijn er ook andere voorbeelden, surprise veulens? Papieren zoek? Verleden onbekend?
Hier is niets aan te doen?iemand een briljant idee?
Tuurlijk heb ik een heerlijk paard.
Maar toen ik Morris verkocht (voor ik van alle ellende wist natuurlijk) verkocht ik hem voor 10.000 euro, en dat was september 2010, ook niet goede tijd.
Dit was overigens geen vraagprijs maar de prijs waarvoor de duitse koper hem kocht.
maar hij was een eyecatcher, en netjes gereden... dus, toch, wat de gek er voor geeft...