[WN] nakomeling van Smart Like Merada!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MidnightPSan

Re: nakomeling van Smart Like Merada!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:12

dus eigenlijk een NRPS, als je er iets aan wil hangen.

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 12:40

Pienb schreef:
Zonder papieren e onbekende vader is het in mijn boekje geen quarab maar een (goed uitgepakte) mix

dat zou idd kunnen, maar je kunt wel duidelijk zien dat het een kruising quarter is met arabier als je zijn benen ziet typisch arabier en zijn gedrag ook en het rijden weer meer quarter en zijn bouw ook.. dus ja,

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:42

owja, want als het lijkt op een appel is het een appel?
als je van die theorie uitgaat wel ja :P

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:48

O jongens aljeblieft.

waar gaat dit nou over.. of het nou de ene quarter hengst is of de andere, sjoukje vraagt gewoon om het dekbewijs en als het goed is staat het daar wel op.
Je kan je wel druk gaan maken je leven lang over wie nou de vader is maar t is een paardje wat goed loopt een lief karakter heeft en precies bij sjoukje past en in mijn ogen is het gewoon een Quarab. HIj heeft goed been werk en elk paard kan ziek worden of weet ik veel, mijn tinker was ook nooit ziek tot na het laatste veulen, kreeg ze huidproblemen en ze is 16 jaar dus het zegt allemaal niks.
En ik heb ook geen flauw idee wie haar ouders zijn ik weet dat het een tinker is want dat zie je duidelijk, en daar is ze ook niet aan dood gegaan dat ik niet wist wie nou de vader was. en BIj Jack zie je heel duidelijk dat het een Quarab is.
Laatst bijgewerkt door EmmaK op 16-06-09 13:11, in het totaal 2 keer bewerkt

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 12:55

ik zie wel hoe dit uitpakt, :P

en het is idd nog steeds vreemd wat emma ook al zei dat er maar weining mensen zeggen 'wat een leuk paardje' maar dat iedereen er gewoon over dat verhaal door gaat over die vader,
dat vind ik wel jammer, ik hoopte eigenlijk gewoon op wat reacties over wat jullie van mijn nieuwe aanwinst vonden maar daar krijg ik niet veel reacties op alleen een discussie over die vader, dat vind ik erg jammer.
ik zou niet weten waar ik een topic kan openen waar veel op gereageert wordt over wat jullie van mijn nieuwe paard vinden, had het in het westetn itp geplaatst maar omdat er niet op gereden werd is het verplaatst naar itp, en daar word er bijna niet op gereageert |(

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:21

Ik vindt het een super leuk paardje sjoukje ook jou andere knollies. Wat heb je trouwens een leuk profiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:29

Het is ook een heel leuk paard hoor! Ben benieuwd hoe je paard het gaat doen, wij hebben zelf ook een quarab gehad die deed het echt wel leuk.

Alleen het verhaal over de vader is wat 'apart.

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 19:21

Niels schreef:
Het is ook een heel leuk paard hoor! Ben benieuwd hoe je paard het gaat doen, wij hebben zelf ook een quarab gehad die deed het echt wel leuk.

Alleen het verhaal over de vader is wat 'apart.

ik heb er al even weer voor het eerst op gereden het ging in een woord SUPER!! zoo braaff...

tsja maar als we het alleen maar over de vader gaan hebben is en blijft het alleen maar appart, dus moeten we maar gewoon over de nakomeling zelf blijven praten over hoe mooi die is :D

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 22:31

leuk paard heb je sjoukjuuh.

en wat voor paard je ook hebt welke ouders die ook heeft.
als jij er maar blij mee bent want daar gaat het om.

heel veel plezier met je paardje
en volgende keer gewoon rij foto's he' dan kunnen ze in het western foto topic ;)

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 13:16

vrolijk schreef:
leuk paard heb je sjoukjuuh.

en wat voor paard je ook hebt welke ouders die ook heeft.
als jij er maar blij mee bent want daar gaat het om.

heel veel plezier met je paardje
en volgende keer gewoon rij foto's he' dan kunnen ze in het western foto topic ;)

idd vind ik ook,

ik heb nog niet zo vaak op hem gereden omdat hij nog veel moest wennen etc, en heb daarom ook nog geen foto's genomen...
maar die zal ik er zeker op zetten :D

bedankt voor je reactie ;)

kuiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:52

Je hebt een leuk paard sjoekjuuh. Geniet er maar lekker van.

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:11

Leuk paard hoor!!
3000 euro vind ik zeker niet te veel. Voor een eerlijk braaf paard én ingereden?!
Veel plezier met Jack!

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-09 22:36

Seppe schreef:
Leuk paard hoor!!
3000 euro vind ik zeker niet te veel. Voor een eerlijk braaf paard én ingereden?!
Veel plezier met Jack!

idd vind ik ook hij was 2900 + een zadel er bij en die is ook zeker veel waard, en van goeie kwaliteid! dit paard is echt super braaf en ingereden :D

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 07:29

nou dat vind ik ook niet duur.
een echt braaf paard is ook al wat waard vind ik.
maar een ander mag het duur vinden ,het is toch maar net wat een ''gek'' er voor geeft.