[WN] Reining of pleasurehengst ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Reining of pleasurehengst ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:14

Of niet de hoofdprijs voor het veulen willen vangen :)

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:17

@DD: Jou merrie met veulen heeft toch ook een "lekker" kleurtje?

En het gaat niet over de hoofdprijs ,het is het verschil tussen wel of niet verkocht krijgen, ongeacht de prijs!

DubbelFun

Re: Reining of pleasurehengst ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 16:21

Klopt, maar ook ik heb er niet de hoofdprijs voor hoeven te vangen :D

Met iets wat niet over super papieren beschikt én geen 'leuk kleurtje' heeft zal sneller verkocht worden als de prijs daar dan ook naar is. En dan bedoel ik richting de 2/2,5 en de 4,5/5,5 welke bedragen ik langs zie komen.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 17:13

Nee DD, ga er vanuit dat zo'n paard nauwelijks verkocht wordt, de mensen die in die bedragen zoeken geven nu geen geld meer uit aan een paard. ;) ....EN kopers vinden een extreem goedkoop paard verdacht.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:01

Tja als mensen zo bevooroordeeld/kortzichtig zijn blijven er een hoop leuke paardjes onverkocht 8-)
Vraag me af waar die dan naar toe verdwijnen, elke maand onderhoud/stalgeld gaat tenslotte dan ook gewoon door.
Kwestie van 'stop-loss' zou ik dan denken.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:47

Tja, en dat zijn toch de dingen die TS ook moet overwegen voordat ze een veulen met deze merrie fokt! ;)

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 01:46

FindingJack schreef:
Tad Rads zijn mooi maar erg moeilijk te trainen. Niet geschikt voor iedere ruiter. Er zijn al diverse trainers die er niet eens aan beginnen of willen verkopen. Zou ik dus niet doen.
Gezien de bloedlijn van je merrie en het "mooie" type zou ik toch voor een Reiner gaan met een bewezen cool karakter. Ze heeft best veel volbloed achter zich, dat kan best heet worden.
Er is niks mis met een goede allrounder!

oh ja??? waar baseer je dat op? ik heb een veulen uit mijn merrie gefokt met Justa Tad Rad. hij is buitengewoon goed gelukt en ook nog eens bijzonder makkelijk om te trainen.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:16

ja ik kom toch ook steeds op Justa Tad Rad terug pb spikers eens op bokt! geloof dat de moeder ook niet helemaal pleasure gefokt is maar weet ik niet helemaal zeker.maar daar is een pracht van een paard uit gekomen met een prachtig Tad hoofdje en groot, lief, braaf. We zijn hem nu aan het rijden. hij is gewoon TE relaxt haha! :+
Hij is cool *D
En zo heeft Marja van de Blacksranch ook heeele leuke Tadjes en ik heb ook een ruin gereden die was ook super braaf.