@CC hihi! OOPS!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:'t Ging bij bovenstaande persoon geloof ik om een Tovero.. ook die heb je OLWS-negatief. Het paard draagt dan Tobiano en óf Sabino, óf Splash. Dot is ook een Tovero die negatief getest is. Moeder was Tovero en positief (niet getest maar LW-veulen gehad bij vorige eigenaar). Daaruit kun je dus concluderen dat de moeder Tobiano, Frame én Sabino droeg en Dot dus Tobiano en Sabino draagt, omdat ze OLWS negatief is en dús geen Frame draagt. (en dat ik Sabino zeg komt weer door wat 'weggevertjes in haar vachtpatroon, zoals een 'roan-patch' in het bruin en hier en daar kleine 'spikkels' in het wit)
Jeddah, zou jij Dot dan overnieuw laten testen? Waarom ga je er in zo'n geval van uit dat de test dan niet goed zal zijn?
Jeddah schreef:@Paola, hij is ook geen frame, want hij is negatief getest. Als hij Tovero is dan is hij óf sabino óf splash.
@Skippy, sneller, ja, beter, nee, klantvriendelijker, ja, duur opsturen, nee.
PaolaPromise schreef:Jeddah schreef:@Paola, hij is ook geen frame, want hij is negatief getest. Als hij Tovero is dan is hij óf sabino óf splash.
@Skippy, sneller, ja, beter, nee, klantvriendelijker, ja, duur opsturen, nee.
Ik snap em.. maar wat moet ik dan invullen bij de kleurcalculator?? Ik denk dat zijn patroon er dan gewoon niet bij staat..
CubaLibre schreef:op haar paspoort staat platenbont en dat is een 3 kleurige.
Dan hebben ze daar iets verkeerds gedaan denk ik...
maar goed, en een vos is dat red dun?
Francis schreef:Daarom schreef ik al 'rood'bont i.p.v. 'vos'bont..idd alles wat niet zwart is en dan blijven de 'bruinen' over zeg maar...
't Is in ieder geval wel duidelijk en je hoeft ook niet zo lang te dubben en wachten en extra foto's maken voor 't registreren.. zal'ie toch chestnut worden? of toch nog dun?? Neuh.. 'zwart' of 'niet zwart'...