Francis schreef:Allemachtig wat een buik toch... typisch want d'r uier staat eigenlijk niet in verhouding, als ik die zie dan zou je zeggen 't duurt nog wéken.
>;)
hou op hoor hihi...tegen die tijd is haar beltegoed echt op hoor...en heb ik er de kracht niet meer voor
Natascha dH schreef:Laat je niet foppen door de uiers!! Bij Pooh zagen ze er ongeveer zo uit toen ze heel voorzichtig ging kegelen en de volgende morgen vroeg hadden we een veulentje..!! Het uier van Pooh is nog steeds niet groot, geeft alleen wel goed melk.
Er zijn dus ook merries die niet geheel "opuieren". Dus blijf ook op de rest van de tekenen letten.
Spannend....
Kijk
hihi dus Joelyn heeft gewoon een soort van fopuiers..of zal ze me echt nog twee weken laten wachten...
Heb net haar alarm omgedaan..
Ze is de hele avond al heel erg rustig..vergeleken met de vorige dagen..
en mega schago...niks geen knuffel...
dus ze zal me ook niet bellen vannacht
Truste allemaal en tot morgen.....
Francis schreef:Die laatste foto met Uzi is gewéldig... ben een Uzi-fan en een beetje jaloers op je...

Dank je...een Uzi-fan zal het maar niet tegen meneertje vertellen
Maar Francis waarom jaloers..je mag hem heus wel een weekendje lenen hoor...
Volgens mij heb jij elke dag hele leuke hondjes in handen als honden trimster...daar ben ik jaloers op, ik kan Joelyn haar staart niet eens recht knippen..
Maar mocht ik een keer in de buurt zijn en Uzi heeft een trimbeurt nodig...zal ik dan ff eeeh langskomen....