Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Groot gelijk dat je dat eens wilt proberen
Ben sowiezo wel gek van Barpassers kinderen

)
, (die dus al niet meer zo klein is
),
. Waarom ben je er dan aan begonnen zullen jullie zeggen. Nou omdat we het wel belangrijk vinden voor haar om haar pupertijd af te sluiten met een veulentje en hierdoor echt volwassen te worden (we hebben aan haar moeder kunnen merken dat dat echt zo werkt
). Maar 3 paarden kunnen we ons echt niet veroorloven
. Dus eigenlijk ben ik al aan het afscheid nemen voordat het geboren is
(ik weet het ik ben een muts
). Als er iemand hier is die ongezien belangstelling heeft houden wij ons aanbevolen (hoe minder het ´van mij´ is, hoe makkelijker - hoop ik - dat het wordt
)
Sonja schreef:Nou snap ik waarom ik zo jeugdig blijf
anika schreef:Noortje is drachtig van Ice nu 18 dagen over drie weken weer scannen. De merrie's hier dus lekker vruchtbaar.
De ander 4 merrie's die wij gebruiken moeten nog even 15 dagen wachten we hopen dat het gelukt is.
De 3 merrie's waar we dekkingen aan de eigenaar hebben verkocht zijn ook alle 3 drachtig!
geef jij ze...
! De toekomstige vader is de qh "Stop It". viewtopic.php?f=129&t=567963
Wauw!
. Maar als ze naar station zouden gaan hebben we dan weer een probleem, de 3 jarige kan gewoon niet 24/7 (of om mijn part 22/7) op stal staan. Die breekt de tent af. En op de wei is ook al geen optie want madam heeft weinig tot geen respect voor stroomdraad (leuk paard he
) zouden ze daar op een paddoc kunnen, maar ja die moet gedeeld worden met een aantal hengsten die overdags ook wel een poosje naar buiten willen. Betekend dan dus weer overgrote deel van de dag binnen, das niet Clip dr ding.