Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Idd Mr Tidy Top wordt (eehh ik moet zeggen werd, hij is nl overleden) zwaar onderschat. Hij heeft in de USA wedstrijden gelopen, en het een en ander gewonnen. Helaas heeft hij in Duitsland een ongeluk gehad waardoor hij niet meer inzetbaar was in de sport. Moeder is nooit geshowd, maar de kinderen ervan lopen weer wel in de sport. Op het moment niet op NRHA niveau, maar alle nakomelingen zijn in amateur handen. Was bv mijn draak pro getraint geweest, was die veel verder geweest dan ze nu is
(Draak is overigens Clips, is een halfzus van Felix en foto ervan vind je in mijn profiel, net als van mams).
Als hij normaal staat is zijn halsaanzet normaal tot laag. Veel lager dan die van zijn zus. Stops trekt deze vriend ook al, en beste. Hij gaat er super bij zitten dus hij beloofd veel goeds voor de toekomst. [Edit: ik heb nog even een fotootje gezocht van Lix in normale stand. Deze foto is van vorig jaar http://i71.photobucket.com/albums/i141/clipsje/Felix/felix91.jpg
En nee hoor ik ben niet boos of beledigd als iemand hier het er niet voor zou willen geven. Het is een taxatie topic en had ik zulke dingen niet willen horen had ik em er niet in moeten zetten of wel
Het is idd wel zo dat je bij een handelsstal veel meer voor zoeen zou moeten geven dan particulier, mocht ik hem dus willen verkopen zou ik em beter naar een handelsstal kunnen doen. Nu zit hij gelukkig niet op de schopstoel
En hij mag verkocht maar moet niet. Maar kwa prijs die ik in gedachte heb, zitten jullie er niet eens zoveel naast

)

Rumpleteaser schreef:Thanks Mod!
Het is nu al een tof topic. Weer erg leerzaam!
quarterH schreef:InvianVegas: je paint heeft heeeeeeel veel wit. dit is eigenlijk niet zo gewenst dus dat zal de prijs drukken (in usa worden ze zo wit bijna weggegeven maar hier is het niet zo erg volgens mij) dus ik denk.. 3000 ofzo?

storrum schreef:Ik vind dit een grappig topic maar ook wel behoorlijk vaag....
Het is toch bij paarden wat een gek er voor geeft? De één heeft het er wel voor over en de ander niet. Hoezo zou je hier dan wat van kunnen leren?
Voor mij is het in ieder geval niet serieus, ik vind t gewoon grappig
Mloez schreef:storrum schreef:Ik vind dit een grappig topic maar ook wel behoorlijk vaag....
Het is toch bij paarden wat een gek er voor geeft? De één heeft het er wel voor over en de ander niet. Hoezo zou je hier dan wat van kunnen leren?
Ik denk dat dit ook de insteek is.. Gewoon voor de fun om te kijken wat een gek voor je paard zou gevenVoor mij is het in ieder geval niet serieus, ik vind t gewoon grappig

Elliebelle schreef:spatter schreef:elliebelle wat is het geslacht?
zitten er amerikaanse papieren bij?
Hij heeft nu een nederlands papier maar mag hiermee ook gewoon op de appaloosa shows lopen.
En omdat hij een ruin is kun je ook een amerikaans papier aanvragen.
)