Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Gewoon omdat die mensen niet beter wisten en ze verteld was dat 'bont' duur was en dit veulen grote kans had om bont te worden (uh.. combi van ouders gaf hoogstens zo'n 50% kans op bont berekende ik later maar goed...)
cremellogek schreef:Tja, ik wil niet het risico lopen dat iemand haar ineens voor mijn neus weg kaapt. Maar ik kan wellicht proberen iets van de prijs af te krijgen.
. cremellogek schreef:Inmiddels is de koop nog steeds niet rond![]()
Onderhandelen over de prijs zit er dus niet in, de fokker wil er echt 4500 euro voor hebben. Daarbovenop komt nog de verzekering en de transport kosten en dan zou ik dus boven de 5000 euro uitkomen.
Ik ben nu nogal aan het twijfelen, want ik vind het zo een hoop geld worden. En ik hoor van verschillende kanten dat die prijs eigenlijk te hoog is.
Inmiddels weet ik wel dat ze een Amber Champagne dun tovero is. Ze is daardoor dus wel een uniek veulentje qua kleur die je niet snel zal vinden. Dus als ik besluit om het niet te doen is het de vraag of ik zo'n apart kleurtje nog wel tegenkom. Lastig hoor!
Gewoon kopen dus. 

.
.