Hallo allemaal
Hier even een update over Junior .
Er is ondertussen veel gebeurd in zijn kleine leventje . Omdat zijn voorbeentjes wat x benig stonden en ik hem graag de beste kansen wil geven heb ik hem laten opereren in de Dierenkliniek in Emmeloord . Daar hebben ze Junior donderdag geopereerd met super resultaat , zijn beentjes staan nu recht en hij heeft voor een week of 4 plakschoentjes onder om het zo te houden . Mijn vriend is hem nu aan het ophalen en kijk er al naar uit om hem gewoon weer thuis te hebben al is hij maar 4 dagen weg geweest . Hij moet nu verplicht 2 weken boxrust houden en mag daarna weer lekker buiten spelen , de artsen van Emmeloord waren erg tevreden over hem en vertelde mij dat het Junior allemaal niet veel deed , de dag na de operatie scheurde hij de box alweer rond en was zoveel mogelijk bezig zijn moeder te pesten . Gelukkig heeft hij ook een voorbeeldige moeder die alles rustig aanziet en onder alle omstandig heden de rust zelfe blijft .
Natascha bedankt voor de goede zorgen in Emmeloord en we houden je op de hoogte.