Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(do. op vrij. is vast weer normaal d.a. tarief
)
dus ik hoop voor mezelf ook wel dat het vannacht komt. Maar ik weet het nog zo net niet. Ze staat er op dit moment wel heeeel rustig bij ...
Simply van Jeddah heeft een uurtje voor de bevalling van Senna gekegeld, een klein uurtje maar, je zou het zo missen! Tja er zijn ook merries die dagen kegelen maar gezien haar 'vreemde', cq, 'bekende' gedrag zou ik het zeer zeker serieus nemen
No Kidding with Lee!
. Als het echt niet meer gaat, maak ik hem wakker en neem ik zijn plekkie in beslag ... Ods schreef:Ja en dan dacht je dat je kan slapen als het geboren is.... NO WAY!! Dan begint het pas, het heeft bij mij 4 dagen geduurd eer ik lekker slapen kon.... Snap heeft ook zo gegilt de eerste dagen van het nursen!
?! Mac schreef:
Colin ligt al een paar uur heerlijk te maffen. Als het echt niet meer gaat, maak ik hem wakker en neem ik zijn plekkie in beslag ...
Mac schreef:Wilde ik dit weten![]()
?!
Maarja, het is heel gezellig hier en ik ben dan wat lostypig
?? Mac schreef:
Zal ik koffie zetten, dames![]()
??

Ods schreef:Naaah ik wil geen spelbreker zijn maar ik ga mijn nestje in! Ik wil morgen met mijn buik in het gras liggen en genieten van mijn FPF Lethal Weapon veulentje van 15 dagen oud!
Ods schreef:Ik wil morgen met mijn buik in het gras liggen en genieten van mijn FPF Lethal Weapon veulentje van 15 dagen oud!
Wranglerbutt schreef:Hopelijk kan dat zonder regenpak! Slaap lekker!