Kan alleen de fotos niet zien. Zal vanavond eens nieuwe posten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan alleen de fotos niet zien. Zal vanavond eens nieuwe posten! 

Dat geloof ik maar al te graag! Ben er ook echt super slecht in hoor, ben ook totaal niet bekend in de wedstrijd paarden markt zeg maar... Wat zijn zelf je plannen met hem? 
Ik zou zeggen rond de 10k. Gezien de afstamming en het prospect. Maar het kan ook hoger liggen omdat hij al in training is natuurlijk.

, maar deze heeft wel een leuke uitstraling!
De eerste foto's doen haar geen eer aan denk ik. Maar je ziet wel haar mooie, ruime bewegingen. Goed papier, ziet er correct uit, en ze heeft een heel fijne uitstraling. Zo te lezen ook een goed karakter, daar ga je echt een fijn paardje aan hebben! Denk dat ze, niet zadelmak, makkelijk rond de €6000 zit.
TurdusMerula schreef:Even een 'officiële' reactie dan: dit topic kan zo waardevol zijn dat het open kan blijven. We hebben het ook verhuisd en naar WN FA gehaald.
Wel wil ik iedereen vragen om maximaal twee foto's te plaatsen, de rest kan in een link. (Net als in de andere topics, daar geldt deze regel ook, dit onder andere in verband met laadtijd.)