paintedblack schreef:Ja he ?
Het lijkt wel of Jetalito nog even laat weten dat ie er een dochter erbij heeft
Ik denk dat de merrie een reacenatie(of hoe je het schrijft) is van jetalito..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paintedblack schreef:Ja he ?
Het lijkt wel of Jetalito nog even laat weten dat ie er een dochter erbij heeft

crossmonster schreef:Dat noemen ze ook wel een stempelhengst

KiWiKo schreef:jeetje wat appart!!! krijg altijd wat kippevel van dat soort dingen
Mooi!KiWiKo schreef:heel even.............. ik ben niet heel erg bekend met fokkerij, en ZEKER niet met de westerfokkerij.........
maar dat was toch die hengst die ervan verdacht werd zijn eigenaresse te hebben vermoord??????
(wat ik overigens niet geloof hoor, ik geloof in dodelijke ongelukken met paarden)

KiWiKo schreef:ik vind het wel wat hebben dat juist DIT veulen zo een tekening heeft....... bijna bizar

[/img]
[/img]
. Als dit veulen net zo'n geweldig karakte krijgt als al zijn half broes en zusters zit je gebakken
Ik kan het weten want ook ik heb een nakommeling van deze Super hengst Jetalito Jetset. Ook hij heeft een super koel karakte en is ontzettend lief
mijn dank is groot aan zijn overleden vader Jetalito Jetset
. Ik kan je alleen maar heel veel geluk en succes wensen in de toekomst met deze dame, groetjes van Ons en natuurlijk van onze Jetalito's Kayenty de paardengroetjes aan zijn halfzusje 

Idd een laatste groet van deze prachtige hengst!