Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Heb er ook 1 gehad van EP maar die was met 2,5 jaar al helemaal afgeschreven en was ten dode opgeschreven! er mankeerde zo ontzettend veel aan en het viel helaas allemaal onder aangeboren afwijkingen neehoor voor mij nooit meer een EP nakomeling want die quarter van mij heeft een pijn geleden dat het niet mooi meer was en ik ben zelfs nog naar Bouwmeester terug gegaan met de rontgologische foto's en uitslagen maar kreeg de kans niet eens verhaal te halen want Adrie kwam woest met een hooivork het pad af gerend naar onze auto toe dus LAATMAAR!! alle foto's en veslagen heb ik thuis in huis liggen dus heb je interesse laat het maat weten. niks goeds over te vertellen.
IMA Royal Treebars het spijt me nog op de dag van vandaag dat je zo ontzetten veel pijn geleden hebt door de stompzinninge fokzucht van onnadenkendheid maar a/d andere kant ben ik ohzo blij dat ik persoonlijk een eind mocht maken aan het nodeloos pijnlijden en ik heb het geweten het snijd nog steeds door mijn hart als een tweesnijdend zwaard.
IMA Royal Treebars
Sire: Eternal Prescription
Dam: Dolls Little Sugar
mayflowertje schreef:hee
heb veel nakomelingen van eternal prescription ingereden. en ja de meeste hebben het lieve karakter van hun vader geerft. Eternal was een top hengst die kon je zo bij drachtige merries in de wei gooien. geen probleem. als voorbeeld: een zoon van hem Eternal leo san, begon in met inrijden maar hij verzetten geen stap. ik kon er zo op gaan zitten hij deed niets. later toen in hem had ingereden kon ik al heel snel met hem naar buiten. Zo heb ik er nog veel meer beleerd. dus als je nog meer wil weten vraag maar raak. haha.
groetjes anna
Atokas schreef:Wil even reageren op de zogenaamde hooivork en röntgenfoto's.
Deze foto's zijn nooit getoond aan de bouwmeesters terwijl ze er wel om gevraagd hebben. Van de persoon die deze nakomeling van Eternal had zijn in de QH wereld hele rare zaken bekend die niet door de beugel kunnen. Wil hier verder niet op ingaan want één rotte appel kan een hoop schade opleveren, mij zijn alleen maar goede nakomelingen bekend van Eternal.
Atokas schreef:Wil even reageren op de zogenaamde hooivork en röntgenfoto's.
Deze foto's zijn nooit getoond aan de bouwmeesters terwijl ze er wel om gevraagd hebben. Van de persoon die deze nakomeling van Eternal had zijn in de QH wereld hele rare zaken bekend die niet door de beugel kunnen. Wil hier verder niet op ingaan want één rotte appel kan een hoop schade opleveren, mij zijn alleen maar goede nakomelingen bekend van Eternal.
knuffelkont schreef:zijn jullie nou echt zo achterbaks dat GELD belangrijker is dan de gezondheid van een goed fokproduct?? sorry hoor HEBZUCHT dat staat hier duidelijk NR 1 en als al die EP nakomenlingen dan zo goed zijn WAAR ZIJN ZE DAN OP DE WEDSTRIJDEN????? 2, 3 MEER NIET het is niet voor niks dat pwaaijer dit topic opent waneer word het nou eens duidelijk dat er veel meer rotzooi is dan dat openbaar gemaakt word.
knuffelkont schreef:Atokas schreef:Dit paard EP had nooooooooooit mogen fokken en Nedpoint QH USA had hem nooit naar NL mogen verschepen omdat ze wisten dat hij rot vererfde en dat hij als veulen al in het geweldige prikkeldraad had gehangen terwijl hij eigenlijk afgemaakt had moeten worden DAAROM kon dit paard niet bereden worden en is dit paard mede met rot fok 100% afgekeurd in de USA maar alleen maar omdat hij de zoon was van Docs Prescription mocht hij blijven leven om dat Docs money earner was en zoveel titels op zijn naam had staan.[/b] Dit heb ik zelf alsmede van Nedpoint te horen gekregen want hun dochter afdeling zat toendertijd in Almere en tja met een vrachtwagen kom je nog wel eens ergens!
knuffelkont schreef:Oh tachograaf schijven, ritstaten en cmr's liegen dan dat het gedrukt staat..

(zie onderschrift)