Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!
Boldly schreef:Wat zijn de kleurkansen eigenlijk?
Citaat:Sire: palomino, - Dam: bay,
The statistic is based on: 3162 matings
Descendants:
802 palomino ~ 25%
--------------------------------------------------------------------------------
664 buckskin ~ 21%
--------------------------------------------------------------------------------
618 bay ~ 20%
420 sorrel ~ 13%
308 dun ~ 10%
124 chestnut ~ 4%
71 brown ~ 2%
63 black ~ 2%
17 grullo ~ 1%

Boldly schreef:Vader Palomino en moeder bay toch?
en Joelyn is BAY...
! Merrie heeft veel wit en papa is volgens mij Rabicano, zij het minimaal! Dus je weet maar nooit! (zou wel leuk zijn he?)
jeddah schreef:Nou, zo raar zou ik dat niet vinden! Merrie heeft veel wit en papa is volgens mij Rabicano, zij het minimaal! Dus je weet maar nooit! (zou wel leuk zijn he?)
vind ik niet erg hoor...enne papa is volgens mij idd rabicano..
...

af...en dan weten we het....
) haha
Vandaag zit JOELYN op 340 dagen dracht

Wij zijn er ook klaar voor!