Dat koppie! Dat ranke nekje! Dat mooie korte ruggetje! Die prachtige lange benen! Echt the best of both worlds, wat ik al dacht op de "nog nat" foto's te hebben gezien! Een wereldveulen, Ods!!
Zo, die is echt leuk gelukt Ods!! Kan me je gevoel nu hélemaal voorstellen.. .vind je't ook niet gewéldig hoe die merrie's veranderen... zorgzaam, trots en toch een beetje onzeker, lieve geluidjes, compleet moederkloekgedrag... en die blik in hun ogen de eerste dagen... Ik vind het zo mooi om te zien... Snap heeft het ook op die eerste foto. Ja, érg mooi kind Ods, daar mag je met recht trots op zijn! Geniet er maar lekker van, heel veel plezier met je meiden!
Bokkers, mijn dag kan gewoon niet meer stuk!! Ik ben echt ontroerd door jullie reakties Er is heel wat aan vooraf gegaan deze dracht en als er dan zo'n prachtig meisje uit komt, mijn grootste wens een merrietje uit Snap, prachtig Sorrel, tja, dat staat je wereld op de kop!
Haar Paintetante Jeddah heeft mij verzocht deze foto te plaatsen, omdat ze gewoon een super gaaf koppie heeft! En ja ik weet het, ze heeft oren!! En ik vind het FANTASTIES!!!
en toen wilde ik deze erbij.... gewoon omdat hij leuk is
Ik ga mijn meisjes lekker toedekken en dan zelf slapen! Na de geboorte heb ik maar 3 uurtjes geslapen Wat een dag wat een dag!
JA ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie trots zijn ...wat een lekker wijffie zeg...en dat hoofdje van haar ... Mams is echt super trots op haar kind..die laatste twee foto`s die zijn echt heerlijk om naar te kijken.. Heel veel plezier met/van dit mooie stel...en vooral veeeel foto`s plaatsen
Jeetje wat is ze prachtig! Een echt meisjes-meisje met een supersprekend koppie met mooie aftekening. Echt te gek!! Ik vind haar trouwens wel een érg mooie match voor Chuck van Mariska (Boldly) Hebben we weer een pas-des-deux paar compleet!!
wat een mooie meid heb je daar zeg! niet gek dat je betoverd bent door de bevalling en alles er omheen! Geniet nog even lekker daar in die stralend blauwe hemel op je mooie zachtroze wolkje waar hartjes om je heen dwarrelen op elk moment dat je je adem weer uitblaast bij het voelen van een geluksgevoel
Ze is geweldig mooi!!!! Van harte nogmaals!!! Echt een heel mooi koppie heeft ze! Ben benieuwd naar foto's als ze uit de kreukels is, dat kan niet anders dan een nog mooier plaatje zijn!!