[WN] Kleine meisjes worden groter.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Kleine meisjes worden groter.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:41

Heel veel succes morgen in de clinic FlyingHigh, dikke knuf aan StrawMiss! Ik zal voor jullie duimen....

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 07:37

wat een heerlijke foto's!

die poes op haar hals zie ik ook, heeeel leuk!!

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:21

Hoe is het gegaan met Straw Miss??? En dat kleine eigenwijze wurm in de trailer?

Gr00viejjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:59

spatter schreef:
wat een heerlijke foto's!

die poes op haar hals zie ik ook, heeeel leuk!!

Die zie ik nu pas!
Moest even 2 keer goed kijken haha.

PaolaPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:30

Wouw wat is dat een verschrikkelijk knap dame'tje aan het worden!! Daar word je toch helemaal verliefd op!! En wat een bouw!! Echt prachtig!!

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:36

Oh ok. Ik hoop dat het goed komt met haar! Ze loopt er ook kreupel op?

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 17:17

Weer terug van bezoek op kliniek en hoefsmederij. Lola liep voor moeders de trailer in, met maar een klein drukje van mijn hand achter haar edele bips. Stoerrrr!!! Bij de kliniek kwam ze ook als eerste dapper die trailer uitlopen. We zijn 1,5 uur daar geweest. Op advies van de dierenarts nog even geen foto's genomen (eerst kijken of het zo ook goed gaat, anders over een paar weken op de foto), ze hebben Straw op aangepast beslag gezet met zooltje en speciale pasta ertussen om haar zeer gekwetste en compleet versleten voeten te ontzien. Je kunt de onderkant van haar voet gewoon met gemak indrukken, de straal is zelfs al bijna compleet weggesleten!! De dierenarts hoopt dat dit haar extreme kreupelheid veroorzaakt. Ook veel kneuzingen in haar voet, maar ja dat is ook niet vreemd als de onderkant zó zacht en flinterdun is, bijna tot op het leven door!
Straw en Lola stonden braaf in de smederij, ander vreemd paard stond ernaast, de oven loeide, de ijzers werden in vorm geslagen, af en toe die walgelijke rook wanneer er een ijzer werd gepast, veel mensen om haar heen, 3 hoefsmeden aan het werk......herrie en drukte alom. Het kon Lola niet boeien, die wilde alleen graag aan de melkbar en de hoefsmid 'zoenen' op zijn gedeeltelijk ontblote rug en edele achterwerk als ie met Straw bezig was.
Toen we klaar waren, ook daar weer zo de trailer ingewandeld. Wat een dapper meisje!! Straw Miss is werkelijk zo blij met haar nieuwe schoenen. Knorrend van genot loopt ze nu te dansen in de paddock. Overmorgen lekker de wei in, het mooie weer komt eraan!!!!
We zullen nog een half jaar aan het speciale beslag moeten om haar voeten weer op normaal niveau te krijgen.
Nu ga ik lekker de billen van Lola wassen, die is aan de 'driet' en heeft antibiotica, . Het was een heftige middag, wat zal ze lekker slapen vannacht, .

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:34

Tjeetje FlyingHigh wat kan ik hier nou op zeggen??

Wat ontzettend fijn dat StrawMiss weer in oplettende en kundige handen is. Ik hoop voor haar dat ze binnen een korte tijd volledig is hersteld.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:38

wat een dag zo bij elkaar!

super dat straw weer lekker loopt en lola is een dappere kleine meid!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:26

Jeetje zeg, die arme Strawmiss!! Ik ga helemaal mee met Ods! Ik ben zo blij dat ze weer bij jou staat!

Wat was die Lola stoer zeg!! Gaaf man!

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:19

Aah, wat een dapper kind toch!! Geweldig dat ze zo onbevangen en onbevreesd is... wat een genot!
En dat ik blij voor jou en Straw ben wist je al langer... gelukkig is ze nu weer pijnvrij en komt ze met kundige hulp en wat tijd weer helemaal goed op haar voetjes... Geniet er maar lekker van!

westerninfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 20:50

Lola wordt met de dag mooier zeg... mooi getekend ook en wat een verhaal over Straw miss. Gelukkig is ze bij jouw weer in goede handen!
groetjes van ons

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:20

Ah, arme SM!!!! Wat een toestanden zeg, hoe kan een paard ineens zo kreupel lopen en zulke voeten hebben?
Wel stoer dat de kleine Lola het allemaal zo leuk opnam

Hoe gaat het met haar "driet" ?

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:37

wat een super mooi veulen mooi getekend

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 00:15

FH wat een mooi moppie is het

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 08:33

vera schreef:
Hoe gaat het met haar "driet" ?

Haar antibiotica- kuur is nu klaar, driet is nu weg, minder krampjes. Ook haar derriere wat helemaal kapot was van de bijtende driet, is aan het genezen. Ik ben heerlijk in de weer geweest met Zwitsal babybillen- doekjes en een pot Sudocreme en het gaat nu prachtig genezen, . Het is toch net een échte baby.... .

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:37

Gelukkig maar dat Straw Miss weer goed uit de voeten kan!
Die Lola heeft er meteen een goede trailer en nieuwe indrukken ervaring aan opgedaan. Stoer ding!
Staan ze inmiddels op de wei?
Heb je nog nieuwe foto's ???

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 08:59

Hahhahaha, nope, niet op de wei omdat ze 2x daags haar kuur moest hebben en dat is lastig als ze in een heeeele grote wei staan, . Ik kom nu net binnen met het fototoestel, even kijken of ze gelukt zijn. Qua kunst en kwaliteit niet te vergelijken met die top- fot's van Gera, maar goed, hihiiii......
Ik kiek ff en dan maak ik een nieuw topic.