Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elsa91 schreef:Thanks Tinniie en sevke, bedoelen jullie dan echt het papier hierboven (dus papa/opa's/overgrootopa's) of bedoelen jullie de pedigree https://www.allbreedpedigree.com/amazing+miss+idalgo van de AQHA?
In het laatste geval vallen Arany, Shaggy, Ollie en Renoir Olena af
superpony schreef:Als je echt echt wil vergelijken kan je niet op promotie afgaan en moet je overal heen. Normaal kiezen mensen bij elkaar op papier, zoeken hengst op prestatie en zien deze op shows bijv.
Wil je echt echt het karakter bepalen, moet je gewoon echt erheen gaan. Zeker bij de hengsten van je keus die niet geshowd worden. Ga live kijken.
elsa91 schreef:. Leuk als ze goed in de sport mee komen en het zegt iets over de fysieke en mentale mogelijkheden.
elsa91 schreef:We gaan vanmiddag bij Chic Suprise kijken en hebben hier in de buurt nog 2 (Megas Cream Dream & FG Slam it to me) gevonden die wellicht interessant zijn. Voor daarna, wat verder weg hebben we ook Arany hoog op de lijst, Smokey Dun It en A Major Intimidator zijn ook dichterbij maar zullen het waarschijnlijk afleggen tegen Arany. Als er tussen deze 6 niets zit koopt manlief een extra quad naar eigen zeggen.
sevke schreef:![]()
![]()
oliebol, ik heb een koe gebaard!
elsa91 schreef:Precies! Daarom dat we ook bij Chic Suprise hebben gekeken juist ook omdat die recreatief leuke nakomelingen heeft. Qua karakter leek het ons echt een fijn dier, maar ik twijfel wel of het een match is met onze merrie qua bouw. Maargoed het is ook de eerste die we echt hebben gezien dus we onthouden hem en gaan nog wat bezoekjes plannen
Tinniie schreef:De enige 13 million dollar sire
11/16 paarden in de Run for a Million zijn Gunner-lijnen
60% van de 2022 futurity paarden, waarvan de top 3 zowel Open als Non Pro Gunner nakomelingen zijn.
Das echt niet normaal zo’n cijfers hè… en toch is Gunner IMM-drager, zit er heel veel spat bij de nakomelingen, samen met overbeten en zijn de meeste SW2 nakomelingen doof net als hem.