Uiteraard gaan we uiteindelijk vooral doen wat hij leuk vind om te doen en goed in is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BMHP schreef:eigenlijk stel je de vraag verkeerd (is mijn mening)
Er bestaat een groot verschil tussen waar de talenten van het paard liggen en het fokdoel.
HMS en pleasure. Ze lust koeien wel zonder saus, maar vind dat spelen ermee maar dodelijk vermoeiend. En ergens moe van worden is niet zo haar ding. Mijn Paint is ranch/cutting gefokt, lust koeien en vind ze wel lekker. Maar vind springen geweldig. En heeft hele aardige bewegingen voor de Ranch Riding. Sammyoo schreef:Tjemig zeg, over off-topic gesproken...
Jammer dat de TS geen antwoord op haar vraag krijgt.
rina schreef:En als ik zo naar de lijnen kijk, tis allemaal een beetje allround. Dr zit niet echt een lijn in die specifiek een richting opgaat.
). We zijn overgestapt naar dressuur en de eerste winstpunten zijn al binnen! 

Eveyy schreef:Ja precies.
T ging me ook niet zo om zn verre voor ouders, daar hadden we al wel wat van gevonden.. Maar was vooral benieuwd waar de talenten vandaag de dag liggen in zn lijn.
Helaas vind ik niemand met naaste familie van mijn ruin. Dus zal het in de training moeten gaan blijken strax
Eveyy schreef:arwenpip schreef:Dit is een halfbroertje van jouw paardje zelfde vader andere moeder.
Komt ook van dezelfde fokker denk ik
Leuk! Al een bepaald talent ontdekt?