dekhengst gunner

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kenzo2
Berichten: 10
Geregistreerd: 02-01-13

Re: dekhengst gunner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 20:44

nee die is niet geruint. heb er vorige week nog geweest bij arthurs western store

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re: dekhengst gunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:22

The great guntini staat in bergen op zoom.
Dekt uitetaard nog steeds.

Popstra
Berichten: 13986
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:49

kenzo2 schreef:
nee die is niet geruint. heb er vorige week nog geweest bij arthurs western store
kenzo2 schreef:
nee die is niet geruint. heb er vorige week nog geweest bij arthurs western store
Oh dan heb ik me vergist :o

CarmenBoeve
Berichten: 33
Geregistreerd: 12-03-07
Woonplaats: Land van Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:36

quarterH schreef:
in duitsland staan ook nog een hoop gunner nakomelingen die presteren. daar kun je ook eens tussen kijken. bv gunslider of die gunner van de schumachers (zwitserland) en zeker ook shotgunner!



Heb een dochter van Shotgunner. Geweldig goed in het hoofd en bewegend paard. Komt qua bewegingen heel erg ver in de reining. Ze is nog jong 4 jaar maar zo cool in haar hoofd en slim en leert snel. Heb er een filmpje bijgedaan van Shotgunner zelf. Is te vinden via YouTube. Goed paard.

http://www.youtube.com/watch?v=BTZPSJeV4_g

Misschien helpt het je een beetje.

Tinniie

Berichten: 4691
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:28

Tinniie schreef:
Gunners Special Nite en Dun Gotta Gun zijn ook wel vrij prijzig denk ik.. Daar ga je diepvries van moeten laten overkomen en dat maakt het ook weer wat duurder.

Die laatste vind ik wel een héle leuke. Naar mijn bescheiden mening één van de mooiste stambomen die er bestaan :)
Hier in België staat wel een hele mooie zoon van Dun Gotta Gun ter dekking: Dun Kicked It

En Give Me A Shot, dekt die al wel? Daar vind ik niet echt prijzen/info van terug.

Nog een leuke hier in België: Wimpy's Smoking Gun:
http://www.youtube.com/watch?v=gULkVukpLtI



Leuk om dit terug te vinden, ik ben volop bezig alles te regelen voor volgend jaar zelf mijn merrie van Dun Gotta Gun te laten dekken :D Ik was aan het googelen naar dekkingen hier in België/Nederland van hem :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:33

Heb je al eens van Colonels Shining Gun gehoord? Hij staat in Belgie, net over de grens. Ik kan je verder niet zeggen hoe deze hengst is en wat zijn plus- en minpunten zijn, maar wilde hem wel even noemen :) Misschien dat iemand anders dat wel kan namelijk.

Popstra
Berichten: 13986
Geregistreerd: 21-06-08

Re: dekhengst gunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:11

Colonels Shining Gun is een schatje!! Echt een braaf paard.