Testen AQHA merrie

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 00:35

Hahaha. Ik heb het altijd met mijn Amerikaanse tante. Ze spreekt wel Nederlands, maar als je het over mailen hebt, moet je er wel altijd even bij zeggen dat je e-mailen bedoelt. :D

Wat betreft die state/province, soms ben je verplicht om die in te vullen. Ik doe dan altijd gewoon een afkorting van de provincie, in mijn geval Gelderland: GLD. Zijn zij ook weer blij. :)

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 13:22

Even m'n eigen topic omhoog skuppen, ik weet niet precies wanneer ik mijn paneltest formuliertje op de post heb gedaan, maar het was iig voor kerst :j weet iemand hoe lang het duurt voordat ik haartjes mag trekken? Heb nog niks ontvangen namelijk.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:49

Hmm als het zo lang duurt kan je het beste ze even bellen of E :+ mailen :D Of die aanvraag is aangekomen. Het wil nog wel eens wat lang duren, maar zolang voor een testaanvraag????

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 17:04

Alhoewel... Ik kreeg net dus m'n pasje voor vernieuwing van lidmaatschap binnen, had ik via internet gedaan, vóor testaanvraag die ik met de post heb verstuurd. Zijn ze echt zo traag? :))

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:04

zucht :j

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 19:40

Oké dan wacht ik nog wel even _O-

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 15:47

Ik weet dat ik een heel erg oud topic oprakel, alvast sorry daarvoor.

Gisteren toen ik mest aan het ruimen was bedacht ik me opeens dat ik ooit in een ver grijs verleden een DNA kit had aangevraagd. Ik moest ze maar eens een e-mail sturen want het duurde wel erg lang. Verder ook helemaal niet meer aan gedacht want dekken in 2013 ging het toch niet meer worden.

Wat valt er net op de mat... :') een AQHA enveloppe met 'DNA KIT ENCLOSED' :') _O-

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:49

via snailmail wss :D

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 16:00

Dat zal het zijn _O-

Even kijken of ik het goed heb begrepen:
- Ik teken de 'statement of health'
- Ik pluk haren
- Haren op plakding
- Onderste helft van plakding afscheuren en dicht vouwen
- Bovenste helft van plakding getekend naar AQHA sturen
- Enveloppe met dichtgevouwen plakding met haren, statement of health en import permit naar lab

Of gaat er iets mis? Volgens het briefje moet ik een enveloppe met statement of health en import permit op m'n pakket doen en dan "IMPORT PERMIT" erop schrijven, maar er zit een bijgevoegde enveloppe bij die geadresseerd is aan het lab. En ik ga dat dubbelgevouwen halve papiertje toch niet als pakketje versturen?

Echt, djeez. Amerikanen.
Help? :')

manuela_j
Berichten: 342
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: windraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:33

ah ok dus dat duurt dus erg lang.
ik wil ook een panel test + dna laten doen. dus ik hoef bij de aanvraag geen haren mee te sturen?
als ik het goed begrijp krijg je dus (na maanden) een brief thuis waar je het op moet plakken?
gr.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Testen AQHA merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:14

Welnee, dat duurt echt geen maanden. Met een week heb je de test in huis, als je het opstuurt met twee weken antwoord.