zooo die is even goed gelukt!! wat een enorm mooie aftekeningen...
spicegirl
Geplaatst: 31-05-12 23:39
daar kan picasso nog een puntje aan likken men zegt weleens ; als ik kon schilderen, nam ik zulke aftekeningen.
Nevada
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-12 23:39
Heel erg bedankt allemaal
Als jullie overigens goed kijken, het "spookt" ook een beetje aan de andere kant hoor (rechterkant namelijk ook 2 oogjes en een neusje, ha ha )
@DeMolenhoek: Mama Julie was vorig jaar door onze King gedekt en na 18 dagen gescant, maar de DA kon geen vruchtje vinden, maar wel een hele hoop "ouderdoms-cystes"... Dit duid dan op slijtage van de baarmoeder en hij dacht dan ook dat Julie niet meer drachtig zou kunnen worden Tot voor bijna 2 maanden geleden ben ik in die waan gebleven, totdat ons steeds meer opviel dat ze dikker werd en mijn buurvrouw een maand terug ineens aan mij vroeg of Julie soms drachtig was Drie weken geleden haar dus alsnog laten opvoelen en die DA voelde voetjes zitten Zelfs hij deed een vreugde-dansje, zo leuk vond hij het En vanochtend dus het resultaat: Shelby, een DROOM... (sorry voor het hoge "Penny-gehalte", maar ik voel me nu echt een beetje "Pennywise"... )
spicegirl
Geplaatst: 31-05-12 23:42
met recht ik zag m- de spooky face.. (Wolf heeft een huilende wolf nl. )
hutch84
Geplaatst: 31-05-12 23:44
spicegirl schreef:
spookje ?waar ?
geen blauwe ogen ?
eerste foto op haar buik veel wit en dan 3 bijna ronde bolletjes en aan de andere kant zit ook zo iets idd
DyMarvel
Geplaatst: 31-05-12 23:44
Wat een mooi dier! Ik wil meer fotos!
Nevada
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-12 23:45
Maar ze is toch allesbehalve "spooky: toch???
Leuk he, die aftekeningen, kan je echt uuuren naar kijken en dan zie je steeds weer iets ander Mama Julie heeft aan 1 kant heel groot "Hooi" op d'r flanken staan...
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 31-05-12 23:45
Wat een plaatje! leuk hoor zo'n verrassing. Veel plezier met dit vlekjes-kind.
Miska
Geplaatst: 31-05-12 23:46
Nevada schreef:
(sorry voor het hoge "Penny-gehalte", maar ik voel me nu echt een beetje "Pennywise"... )
Heerlijk blijven voelen hoor, want dat MOET gewoon met zo'n bijzonder mooi veulen!!!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 31-05-12 23:48
Gefeliciteerd met dit bijzondere meisje !
Ze is echt prachtig getekend, wauw ! Heeeeeeel mooi Geniet er lekker van en we verwachten nog heel veel mooie in the picture topics van dit prachtige duo
DaphneR93
Geplaatst: 31-05-12 23:49
Wat een prachtig dier!!!!! Jee kan me helemaal voorstellen dat je even met je mond vol tanden stond. Moeders is overigens ook een heel gaaf paard! Echt een cadeautje die kleine. Geniet ervan en idd...ook ik wacht graag op meer foto's!
Blanket
Geplaatst: 31-05-12 23:51
Ze is prachtig! Gefeliciteerd! Ga je haar houden? Ik kan me vaag herinneren dat je opzoek was naar een overo merrie? Dit is natuurlijk een prachtige aanwinst voor de fokkerij.
JJ_Team
Geplaatst: 01-06-12 00:24
@Nevada: A DREAM COME TRUE........ is dit haar naam??? Hint... Maar je zal vast iets van King en Julie in haar naam willen. Wij hebben immidels al zoveel namen in ons mond gehad, we zijn super benieuwd waar juist jij mee komt. Maar ze blijft een miricale... Jeetje, wat een bloedmooi veulen!!! Ze is zo ongelooflijk mooi! Dat zal ze vast ook van karakter zijn. Al is dit best een dametje denk ik... Ik vermoed dat ze pittiger is dan haar 4 broers, maar dat past ook wel bij haar. En dat is aan jou ook wel besteed. Grappig haar witte voetje rechtsachter, heeft dezelfde uitlopende vorm aan de binnenkant als die van Magic. Haar bles heeft ook wat van zijn patroon weg. Haar vlekken aan de zijkant zijn ook heel bijzonder als je het goed bekijkt, en dat kruintje op haar voorhoofd...net boven haar ogen, bij Magic net eronder.....WOW!!!
Heel veel geluk gewenst met je paardjes en tot mails! Liefs van Magic en het JJ_Team.
Enne aan de vorige reacties: Dat spookje kan wel kloppen. Haar broer, een jaar ouder, heeft ook een spook op zijn zijkant...tenminste dat hebben verschillende mensen erin gezien. Sommige zagen een Fox-terrier en ook het woord 'you', wat ik er nog steeds in zie. Maar mooi dat er ook mensen zijn die bij haar een spookje zien, dan heeft ze toch ook iets van haar broer. Tevens hebben ze dezelfde aftekening aan een achterbeen aan de binnenkant. Maar wat is dit een bloedmooi veulen zeg! Maar geloof mij, ik ken een paar nakomelingen, en het karakter is nog mooier... Dit is geen reclame-stunt, maar komt rechtstreeks uit mijn hart; zoek je 'jouw' dekhengst voor jouw merrie, of zoek je jouw paard? Neem contact op met Nevada, je krijgt geen spijt! Groetjes van het JJ_Team.
Wat een prachtig veulen! Ik heb even in je profiel gespiekt en wat heb je ook een geweldig gave hengst zeg Papa en mama hebben samen iets heeeeeeeeuuuuul moois gemaakt! Huilen van blijdschap is volkomen terecht. Gefeliciteerd!!
Wow wat een bloedmooi dametje !!! Aan de ene kant mag zo een altijd klein blijven, maar aan de andere kant het liefst morgen zodat je ziet hoe ze uitgroeid
rina
Geplaatst: 01-06-12 01:13
Hahahahaha Vind dit topic in de actieve onderwerpen, zie de naam Nevada en "Een droom die uitkomt". Ben nieuwschierig en open het topic, lees ik vol verbazing dat je merrie je ontzettend voor de gek heeft gehouden Wat geweldig dat je nu zo als verrassing toch nog je veulen hebt gekregen wat je zo graag wilde en niet meer verwachte te krijgen. Gefeliciteerd. Je weet ik ben niet zo gek op overo's maar deze is wel mooi getekend
Sammy_Jo
Geplaatst: 01-06-12 02:14
Zo wat een mooi veulen!! Veel plezier ermee!! Misschien kun je meedoen met onze veulen verkiezingen??
melinda1981
Geplaatst: 01-06-12 06:54
echt een wauw factor!!! wat een pracht veulen, echt en plaatje, dat je droom is uitgekomen, je hebt het verdiend!!! heel veel plezier met dit mooie kleine wondertje