haha nou bij een freule hoort een jonkheer.. of een graaf of een baron .. maar boef zou ook een leuke naam zijn...
wat een leuk veulenventje!
crazycactus
Geplaatst: 12-05-11 10:59
Een graaf... is Earl in t engels.. ieuuwww, baron blijft baron maar dan anders uitgesproken, dan hebben we ook nog Count ook graaf geloof ik, en Duke is ook iets adelijks (hertog)
Dan hebben we nog een burggraaf dat wordt Viscount maar dat bekt niet lekker jonkheer is Squireen, maar dat is ook geen mooie roepnaam.
Maar ja tis natuurlijk wel een zoon van een koning... Prince (maar dat is afgezaagd )
Mooi veulen!!! Ik ben vergeten op je sms te reageren van de week, sorry!!! Alsnog Gefeliciteerd!!
Ik gok ook dat ie niet zwart wordt. Naam; geen idee...........Kwam genoeg leusk voorbij dat wel, maar meestal is ene roepnaam ook ene gevoel of afgeleid van de geregisteerde naam. Ik kort altijd alles af, dat bekt lekker.
wow lekker ding. Wat is zijn stamboeknaam dan? Ik vind het tenminste altijd wel leuk om een roepnaam te hebben die daar naar verwijst. Dat schijnt ook 'better luck' te zijn.
melissa_b
Geplaatst: 13-05-11 12:38
Heerlijk veulen! ... Jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik op kraambezoek gekomen
Lijkt me trouwens wel erg moeilijk om een naam te zoeken, zoveel keuze!
Anouska15
Geplaatst: 13-05-11 13:15
Gefeliciteerd! Mijn zwarte ruin heette Casanova! Roepnaam casa of novie! Betekenis vrouwenversierder:)
Oja, zal deze week weer ff nieuwe foto's maken en die plaatsen. Het wordt me toch een bink en er zit me toch een flinke bips op!! Lijkt heel gaaf bij dat kleine, luxe koppie van m!