Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
danger_tazz schreef:Ik heb ook een nakomeling van zippin n investmenents en zijn moeder is gold tin sensation. Het is een ruin van nu 2 en 8 maandjes eind april wordt ie 3 hij heet jj invest n yellow ik ga hem dit jaar uitbrengen in de halter klasses in de paint shows en in de wran ben benieuwt hoe meneer zich gaat gedragen haha
danger_tazz schreef:Ik heb ook een nakomeling van zippin n investmenents en zijn moeder is gold tin sensation. Het is een ruin van nu 2 en 8 maandjes eind april wordt ie 3 hij heet jj invest n yellow ik ga hem dit jaar uitbrengen in de halter klasses in de paint shows en in de wran ben benieuwt hoe meneer zich gaat gedragen haha
cowboyinneke schreef:danger_tazz schreef:Ik heb ook een nakomeling van zippin n investmenents en zijn moeder is gold tin sensation. Het is een ruin van nu 2 en 8 maandjes eind april wordt ie 3 hij heet jj invest n yellow ik ga hem dit jaar uitbrengen in de halter klasses in de paint shows en in de wran ben benieuwt hoe meneer zich gaat gedragen haha
Wij hebben een volle broer van jouw paardje!
Hij wordt dit jaar 5. Heb hem al een keer geshowd in halter en in hand trail en dit jaar ook onder het zadel
Leuk dat je ook gaat showen
cowboyinneke schreef:O haha wereld is kleinwestern wereld dan!
Ja, alles gaat prima met hem, Lianda was afgelopen zondag nog tweede in de walk en jog met hem!