GreaseMonkey schreef:Mijn merrie verwacht komend jaar een veulen dat in eerste instantie opgenomen wordt in het A-register van het KWPN. Nou zou ik graag een lekkere western-naam voor het veulen hebben. Voordeel bij het KWPN is overigens dat er geen regels zijn m.b.t. de lengte van de naam dus ik kan me wat dat betreft uitleven, alleen de beginletter is al bepaald: komend jaar beginnen alle namen met een 'F'...
De stamboeknaam van de moeder is Wonderbloem, roepnaam Gigi. De vader van de moeder is Moneymaker en moeder van de moeder is Lentebloem.
De stamboeknaam van de vader van het veulen is MLM Napoli. De vader van de vader is ERM Genoves en de moeder van de vader is MLM Riviera.
Het zal extra gangaanleg hebben. Of het een natuurtölter wordt moet nog blijken daar de gangaanleg is er zowiezo dus misschien leuk om daarmee iets in de naam te doen?
Zelf had ik de volgende namen bedacht maar er is nog niets dat er echt uit springt dus misschien dat er hier nog wat fanatieke creatievelingen zijn?
For the love of gait ... (en dan de roepnaam)
Face the gait ...
Fast and furious ...
Future champ ...
Five pocket ...
Fun 'n games ...
Famous ...
Het KWPN heeft wel regels mbt tot de lengte van een naam.