[WN] custom wrangler

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hihaa

Re: custom wrangler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:51

Karakter van die van mij: verdomde slim, clown, kan onder 't draad door rollen Clown , kan knopen losmaken ongeacht hoeveel je erin legt Knipoog , ziet alles, wil voor je werken en leert snel. Moet nog onder het zadel. Geen gemene trekjes. Ik ben erg benieuwd naar hoe hij onder het zadel is. Als je 1 keer van hem hebt gewonnen, dan is het goed. Maar hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Er zit wel behoorlijk karakter in. Hopelijk is ie onder het zadel wel braaf straks...

Ben ook wel benieuwd naar de anderen...

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:18

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7HJQWPME.jpg[img]
Afbeelding
Hallo Hier twee foto,s van onze Custom Wrangler !
Het is een 3 jarige hengst uit een Skipa star merrie , hij is in januari van dit jaar 3 geworden en doet het ontzettend fijn onder het zadel , het is een hele harde stopper van nature en heeft makkelijke galopwissels . Hij denkt altijd met je mee en dat maakt hem makkelijk te trainen , de spins bijvoorbeeld moesten we hem echt leren maar hij is altijd welwillend ....
Ik heb hem zelf gefokt en ben heel blij met hem en hoop hem volgend jaar in de junior reining te kunnen gaan starten . Ik heb nog twee veulens gefokt met Custom wrangler die ik verkocht heb , dit zijn ook vriendelijke en makkelijke te trainen paarden geworden .
Groetjes evelien

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:24

Afbeelding
Hier is foto twee

custom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 12:20

wow,leuk om te zien allemaal,de mijne is dinsdag geruind hij werd in 1 week tijd echt hensgt ineens dus nu heeft ie geen ballen meer.die van mij is ook echt werkwillig onder t zadel en leert ook snel,hij is van mei 2005

luuke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:44

ok, ik ga nu proberen om foto's te plaatsen van onze knappe rosse Knipoog
vermoedelijk dus eerste nakomeling Custom Wrangler

luuke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 13:46

Hier ons beauty Knipoog
Samen met onze kudde

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door luuke op 06-12-08 14:28, in het totaal 7 keer bewerkt

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:33

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 00:32

Mijn Custom is van feb 2005 en volgens mij van de eerste jaargang van Custom wrangler .

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 03:22

Dat zou wel eens kunnen kloppen. Ben erg benieuwd straks hoe ze 't doen op de wedstrijden...!

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:04

Hoi allemaal,
Omdat ik wel eens per e-mail contact heb met de huidige eigenaar van Custom Wrangler hierbij een verzoekje uit Duitsland...
De familie Mammerow wil graag kenbaar maken dat ie nog ter dekking staat, maar vooral zijn ze ook op zoek naar foto's van nakomelingen.
Dus mocht je het leuk vinden, dan bij deze het verzoek van Markus om hem een mailtje te sturen met jouw nakomeling.
Dan zetten ze die ook op hun site bij nakomelingen/nachzucht (daar staat trouwens al een hele mooie blue roan Pling ).

het e-mail adres: mamerow2006@aol.com
en hun site: www.Reining.dreipage.de

ik weet niet of dit mag moderator technisch gezien, maar dat merken we wel.

groeten.

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:17

Heb net nog effe 'n kort snel mailtje gestuurd met mijn slaperige halfdichte ogen. Hopelijk met niet al teveel typfouten Clown
Ben benieuwd of ik reactie terugkrijg. Custom Wrangler staat hier niet eens zo ver vandaag geloof ik. Misschien mag ik een keertje kijken? Naja, ik hoor het vanzelf wel. Bedankt voor je tip!

custom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 14:54

nou ik heb ze fotos gemaild en meteen reactie terug gehad ze gaan hem op de internet site zetten