LindyH schreef:Mijn paard is ook een buitenpaard, maar ik was gewoon zijn staart en manen hoor, met zo'n shampoo die de beschermlaag niet aantast. Het is toch niet echt koud. Een de rest poets ik gewoon. Niet te veel, als het ergste vuil er maar af is. Ik moet wel zeggen dat hij een deken draagt, dus ik hoef alleen de hals schoon te maken. Maar ik ga inderdaad ook niet aan de gang met troep om de staart wit te maken. Dat doe ik 's zomers wel.
Ik hoop dat je kunt komen. Een vies paard is net zo welkom! Waar ben je precies van afhankelijk? Misschien kun je met iemand meerijden.
Mijn paardje heeft dus geen deken op. En hij staat in het weiland zonder schuilmogelijkheid. Hij moet dus echt een hele goede vetlaag hebben om zichzelf droog en warm te kunnen houden. Veel poetsen zit er dus niet in... maar als hij droog is kan ik het ergste weg poetsen. Even zijn beentjes af spuiten en evt staart wassen.. Manen wordt lastig aangezien ik dit alleen buiten kan doen met koud water en ik niet de mogelijkheid heb hem daarna binnen te zetten.
Ik ben afhankelijk van iemand om ons (met de trailer) te brengen.
Mocht er nog iemand anders vanuit de grensstreek Groningen komen (of een stukje om wllen rijden) Dan zou ik heel graag mee rijden... dan kom ik zeker! Ik woon net 500m over de grens in Duitsland (grensovergang Bellingwolde). Ik kan eventueel naar bellingwolde lopen met hem zodat je de grens niet over moet met de trailer.