Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lab_iris schreef:uhm... ben ik nou gek of is dit een taxatie topic...
ik zie hier allemaal mensen die meer zeggen wat zij zouden willen betalen voor het paard..
maar het idee van een taxatie topic is ( zoals op alle andere taxatie topics ) om te taxeren... oftewel waarde schatten van het paard... en niet zeggen wat je er zelf voor zou betalen... dan zou het 't ''wat zou jij betalen voor mijn paard'' topic moeten zijn en moet deze titel dus worden aangepast...
rapido schreef:Lab_iris schreef:uhm... ben ik nou gek of is dit een taxatie topic...
ik zie hier allemaal mensen die meer zeggen wat zij zouden willen betalen voor het paard..
maar het idee van een taxatie topic is ( zoals op alle andere taxatie topics ) om te taxeren... oftewel waarde schatten van het paard... en niet zeggen wat je er zelf voor zou betalen... dan zou het 't ''wat zou jij betalen voor mijn paard'' topic moeten zijn en moet deze titel dus worden aangepast...
Je moet dit topic vooral NIET serieus nemen
Lab_iris schreef:HumbleTalent schreef:Voor mij 0 euro. Is geen western paard.
uhm... ben ik nou gek of is dit een taxatie topic...
bluebell schreef:Niemand die een prijskaartje aan mijn kwartet wil plakken?
rina schreef:bluebell schreef:Niemand die een prijskaartje aan mijn kwartet wil plakken?
Dit zinnetje heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen.
Als iedereen die een paard opgeeft nou ook eens een prijskaartje aan een ander hangt blijft het wel zo leuk. Nu worden er alleen maar paarden opgegeven. Is nieleukzonie.
Dus mijn voorstel, een paard aanbieden in dit topic betekent ook dat je er tenminste 2 moet beoordelen/een taxatie voor moet doen.
Doranne schreef:En dan nog deze hele lieve paintmerrie.
Naam: Crystal Clear Freckle
Ras: Paint Horse
Leeftijd: 4
Geslacht: Merrie
Schofthoogte: 1.43
Vader: QTS Clearcrystal Bear
Vader van de vader: Q T Poco Streke
Moeder: IR Yellow
Vader van de moeder: Doc Freckles
Backup schreef:tot nu heeft alleen HT gereageerd op mijn merrie
Ben benieuwd of er nog meer taxaties zijn
rina schreef:bluebell schreef:Niemand die een prijskaartje aan mijn kwartet wil plakken?
Dit zinnetje heb ik nu al een paar keer voorbij zien komen.
Als iedereen die een paard opgeeft nou ook eens een prijskaartje aan een ander hangt blijft het wel zo leuk. Nu worden er alleen maar paarden opgegeven. Is nieleukzonie.
Dus mijn voorstel, een paard aanbieden in dit topic betekent ook dat je er tenminste 2 moet beoordelen/een taxatie voor moet doen.
HumbleTalent schreef:@ Back up.. Jouw paard zou ik niet meer dan 5000 voor geven. Het is een gezonde merrie met een leuk papier, maar eerlijk is eerlijk het is een reining bloedlijn die pleasure getraind wordt, ingereden door een amateur.