Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eevita schreef:Ik vondt dat dat meisje, (romi dus) het tien keer beter deed, dan de man die voor haar reed, dat vond ik ( als beginner in de westernsport) echt dramatisch om te zien. Ik sta er dan ook echt van te kijken dat daar nog geen reactie op geweest is.
anika schreef:Uiteraard hebben we aan elke hengsten eigenaar gemeld dat we graag ook de nakomelingen wilde tonen. Maar ja dan moet je ze wel hebben! Ice krijgt er dit jaar zat baby's dus volgend jaar hebben we Ice met Ice babys!
Wij gaan zeker door met deze show, En het belooft voor volgend jaar echt bijzonder te worden. Wij hebben het idee mischien de show half januari te doen. Graag jullie mening hierover.
Karolien

Mochten mensen dan nog een hengst moeten kiezen voor dat dekseizoen is dat een leuke gelegenheid en kunnen ze al eerder in het seizoen de hengsten (en nakomelingen) op een leuke manier bijkijken.
Dit hoe wij hem wilde Showen....
,want dat toont pas zijn karakter,en dit teamwork van beiden..
Ik ben hengstloos en tenzij ik volgend jaar een andere hengst heb om te showen, kom ik waarschijnlijk gewoon als bakrandridder
1biertje schreef:Zo zat dit allemaal ff zo te lezen en kon het niet laten om te reageren.![]()
Wat een gezeur zeg van mensen.![]()
Heb een aantal mensen gesproken die ook naar deze presentatie is geweest en ook wel hebben genoten.
Maar ook met open oren en ogen hebben zitten kijken en luisteren hoe mensen elkaar afbekken wat voor sfeer er was van hengsten houders en show ruiters onderling.![]()
![]()