@Rina, jij bent wakker, ik ben het gewoon kwijt door al het wachten én opnieuw tellen.... Toen ik dat tikte zei ik nog 'tik april, ze is in april gedekt'!! Ze is dus in april gedekt, 17 en 19 april en ze is 22 mei drachtig gescant.
Maakt geen r**t uit, kennelijk. Nog altijd geen veulie...
Ja zeg, dat zal ff lekker zijn......ben ik 2 dagen in Vlaardingen gebeurd er niks.....ben ik weer thuis en dan......gebeurd er dus waarschijnlijk ook niks
Mensen, ik heb dit echt nog nooit eerder gehoord of meegemaakt! Merrie gaat gewoon in de herhaling, hetzelfde als maandag alleen iets korter. Kennelijk krijgt ze krampen alleen gaat ze dan helemaal plat liggen en lijkt ze pijn weg te puffen. Doordat ze zich helemaal stil houdt stoppen die krampen en wordt het veulen ook weer helemaal rustig.
Naja, dag 361 vandaag... Als ze op dag 365 zit komt de DA even kijken. Dat heb ik Rox ook ingefluisterd, misschien dat het helpt...
Heb net alle 6 de pagina's glezen ...arme jij....! Oke ik hoop echt voor je dat ze vanacht gaat bevallen! Succes en begin maar vast met koffie drinken want dat zal je nodig hebben! Groetjes HIlda