OLW syndroom

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mac

Berichten: 11662
Geregistreerd: 09-07-01

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:13

Nou, Lee had volgens mij een andere strategie. Deed de hele dag gewoon alsof ze vreselijke hoofdpijn had, om dan bij het vallen van de nacht met een ongetwijfeld heel smiechterige uitdrukking op haar gezicht haar eitje los te laten (*ploep*). Ze is drie keer geinsemineerd (1x voor het veulen dat we zijn verloren en 2x voor Abby) en alle drie de keren was het dus midden in de nacht Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:38

Ach ja...moet ook niets zeggen eigenlijk...[naam] liep met de benen wijd mee met de stapmolen toen ze hengstig was. En dan ook vooral met de flap tegen haar kont en half over haar rug... Bloos Wellicht dat ze dan ook een arm en rietje wel prettig had gevonden! Clown

"Nee hoor, dat paard is echt niet van mij!" Schijnheilig

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:20

Ach, denk dat die arm met rietje wel meevalt als je bekijkt hoe een life dekking gaat.. Gaat nou niet bepaald zachtzinnig vaak...

En hoe het gaat gebeuren laat ik helemaal aan Annika over.. zij betaalt dus't is haar feestje en waarschijnlijk laat zij het aan mij en Jørgen over. En dan is thuisinseminatie gezien mijn vervoersprobleempje het handigst en zal Jørgen of 'ouwe' Holst dat misschien wel zelf komen doen, dat zie ik wel. En dat gaat trouwens met gekoeld sperma. Danny heeft ook al wel zwemmertjes in de diepvries, maar hij staat nu bij Holstud om vers sperma te kunnen versturen, wat in de diepvries ligt zal daar denk ik wel blijven voor toekomstige dekaanvragen als hij weer fijn bij't vrouwtje in Zweden staat.

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:30

Merries zijn toch echt hengstig om echt gedekt te worden, zelf zullen ze een live dekking prefereren boven een rietje neem ik aan! Niet dat ik KI niet goed vind hoor, absoluut niet, maar ik weet zeker dat merries geen bezwaar tegen een live dekking hebben Knipoog

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:09

Dat zeg ik ook niet Bold, 'tuurlijk is natuurlijk gewoon goed.. normaal en niks mis mee. Ik zeg alleen dat ze die arm met rietje ook niet dramatisch vinden... d'r werd een beetje gedaan alsof dat 'zielig' is.. en dat vind ik dus weer niet...

Anoniem

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 08:38

Francis schreef:
d'r werd een beetje gedaan alsof dat 'zielig' is.. en dat vind ik dus weer niet...

Ik weet niet of je op mij doelt, ik vind t helemaal niet zielig! Was eerder als grapje bedoelt op t romatische nachtje van Lee...met een arm... Knipoog

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:11

Francis..wil je ook even feliciteren...had dit hele topic nog niet gezien... Bloos
Super voor je..weet zeker dat er een mooi kadootje uit gaat komen...
Als ik het goed begrijp wordt dit een veulen voor Anika...dus ook jij gefeliciteerd meid...
Heel veel succes beide..

Joelyn heeft ook een week bij de Holstud gestaan..maar daar lukte het niet echt met het dametje.
Toen bij Yvette thuis in de kudde...en ja hoor mega hengstig en net op tijd die arm met het rietje...
En ze vond het heerlijk... Nagelbijten / Gniffelen (ze stond er gewoon een soort van bij te kreunen hihi
Ik heb me wel een rotje gereden met die zaadjes ....maar er zat er toch een hele goeie bij Haha!

Groetjes Charita

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:16

Tina keek bij het insemineren heel verbaast achterom.. zo van hé.. een wijf!!!!! Waar is die lekkere hengst????? Verdrietig Ik blijf een voorkeur houden voor het echte werk, vooral omdat Tina zich zo ontzettend makkelijk laat dekken.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:38

charita schreef:
Als ik het goed begrijp wordt dit een veulen voor Anika...dus ook jij gefeliciteerd meid...

hihi, ik zal de boodschap doorgeven.. 't is nl. niet voor Anika van Bokt, maar voor Annika Müller-Hansen uit Zweden, eigenaresse van Danny. Knipoog Haha!

charita

Berichten: 1025
Geregistreerd: 21-09-05

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:48

Francis schreef:
charita schreef:
Als ik het goed begrijp wordt dit een veulen voor Anika...dus ook jij gefeliciteerd meid...

hihi, ik zal de boodschap doorgeven.. 't is nl. niet voor Anika van Bokt, maar voor Annika Müller-Hansen uit Zweden, eigenaresse van Danny. Knipoog Haha!


förlåt Vriendjes zijn? nou ja dan eeeh : Annika ut Sverige.. gratulera Nagelbijten / Gniffelen

hälsa Charita Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:05

Hee, ze spreekt zweeds! (of heeft een goeie vertaalsite Knipoog Tong uitsteken Knipoog
Nou, Annika spreekt pefrect Engels dus als je't niet erg vind geef ik de boodschap wel in't Engels door Haha! Ik kom niet veel verder dan jag älskar dig Haha!

Carantona

Berichten: 1264
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Zeeland

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 13:44

en nu dus nog meer bagger over deze fokker uit zuna......
dat je met vertrouwen een paardje koopt wat blijkbaar teveel heeft meegemaakt (en te kort is gekomen) . Blijkbaar heeft deze fokker met zijn veel te dure auto's en bedrijf in het buitenland de behoefte om andere paardenliefhebbers te lichten of misschien heeft ie toch niet zoveel geld als ie graag wil doen voorkomen ?
Ik heb niks tegen mensen die hun brood proberen te verdienen maar dit is geen stijl
zie :quarter met problemen na zadelmak maken
Iedereen die ook gedupeerd is graag reageren ik ben nu dus echt boos Boos!

Anoniem

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 13:55

Ik dacht eerst wat heeft dit te betekenen??? Maar nu, na t lezen van je andere topic, snap ik t PB! Rot, sterkte ermee!

Even een linkje voor de andere lezers! viewtopic.php?f=4&t=761669

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 18:16

FlyingHigh schreef:
Skip, Cody vond het geen enkel probleem, die bleef zeer vrolijk kijken!!! Hengstige merries doen best vreemd, hahahahhaa..............volgens mij ruiken ze gewoon wat er in dat rietje zit, whoehahahahha.


Nou, Dot vond 't maar niks.. 't scannen niet en vandaag het insemineren ook niet.. moest uiteindelijk zelfs een praam bij aan te pas komen, Jør dacht dat 'ie tegen een betonnen muur aan zat, zo'n strak maagdenvlies had ze... misschien maar goed dus dat 't via KI ging, dekking was voor haar geen pretje geweest.
Vanaf morgen 18 dagen doortellen.... spannend.
Laatst bijgewerkt door Francis op 25-04-07 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

__Suzanne__

Berichten: 4304
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Woudenberg

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 18:22

*duimt voor Francis en Dot*

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 18:38

Spannend!
Ik duim ook mee!

Wranglerbutt

Berichten: 10400
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:29

Oeh, spannend! *duimt ook*

4pleasure
Berichten: 897
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:52

*duimt mee* Goh wat spannend! Hopelijk is er over 18 dagen wat te zien Knipoog

yerry

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: Ermelo

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:49

Francis schreef:
Bedankt voor de felicitaties.. besefte pas toen ik die uitslag kreeg da'k het toch spannend had gevonden.. was toch een opluchting.
Yup.. ga d'r van uit dat 't nu gewoon door gaat ja.. Alleen zal er van echt daten niet veel komen denk ik.. Danny is 152, Dot 160 én hoog van achter.. ben bang dat'ie dat niet gaat redden. Dus't zal wel een iets minder romantische aangelegenheid worden denk ik..


haha jaa, toen Danny mijn ponnie moest dekken had hij er ook moeite mee en zij was maar 1.55.....toen moesten wij haar in een kuiltje zetten en hem zijn voorbeentjes vast houden want anders viel hij er van af!!! haha duss suk6 ermee...
Ik had toen overigens wel een heel mooi 3 kleur veulentje met 1 blauw oog.....

anika

Berichten: 1507
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 11:05

Spannend! Dan duren 18 dagen langgggggggg. Ik zal duimen voor je.

Ibbel

Berichten: 49322
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:03

Volgens mij begint dit topic aardig off topic te raken. Slowchat en klets mag in ALOTF, zoals bekend Knipoog

toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:14

Ok ik wil nog wel iets "on topic" melden degene waar het over gaat heeft zijn hengst en 1 merrie niet meer op zijn terrein staan, of ze werkelijk verkocht zijn weet ik niet, dat ze te koop zijn weet ik wel!
Er zijn een hoop nare dingen geschreven maar ik vind dit een positief punt en wil dit toch ff melden er wordt nu niet meer vermeerderd! Haha!
Waardoor het zo gekomen is weet ik niet en maakt ook niet uit ben er wel blij om,

Groetjes Esther

Ariane120
Berichten: 50
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: Meppel

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:43

Wat ik me nu af vraag, wat heeft die "fokker" eraan om dit zijn paarden aan te doen?

Carantona

Berichten: 1264
Geregistreerd: 24-04-07
Woonplaats: Zeeland

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 10:20

hij heeft er niks aan ,hoor ! geld heeft ie genoeg (zegt ie) dus dat is voor mij ook de vraag...het geeft een heleboel ellende dat wel misschien daarom....zelf zit ie altijd in het buitenland en zijn vrouw en dochter doen er ook niks aan ! mooie familie

Anoniem

Re: OLW syndroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 10:22

Gemakzucht en geldbesparing? Als je toch zelf een hengst hebt staan, waarom dan naar een ander opzoek en daarvoor betalen... *zucht*...