Ik ben op kraamvisite geweest en heb even mogen knuffen met dit ongeloooooflijk gave veulen (en mama, ). In werkelijkheid nóg indrukwekkender dan op de foto's!!!! Dees en Colin, ze is waanzinnig gaaf!!!! (de muffins en de koffie zijn ook verrukkelijk, )
Nope......Solly! Ik ga vast en zeker een dezer dagen nog eens langs, wanneer ze lekker door de wei huppelt en dan zal ik direct mooie foto's maken en delen met jullie, .....
Wat een schitterend veulen! Vertederend vind ik dat als de merrie zo echt "moeder" is. Dat komt ineens zo naar boven als het veulen geboren is. *zucht* Wat is de natuur toch mooi.......
En dan Abby weer. Gisterenochtend: HP snapshot cam
Canon camera
Overigens begint ze nu echt "wakker" te worden. Ik weet niet of het te maken heeft met het feit dat de navelstreng heel vroeg brak en ze behoorlijk wat bloed is verloren (gelukkig heel snel dicht kunnen knijpen). Of de kou? Of moe van het geboren worden? Iig scheurt ze nu al 10 minuten door het weitje hier achter. Prachtig om te zien!!!
Het is ook nog eens een schatje in de omgang. Oh oh oh wat ben ik verliefd !!!
Awww wat gaaf die filmpjes!!! SUPER SUPER ziet ze eruit! En dat ze zo lief is komt me heel bekend voor, Reba is ook zo'n schatje! Het echte mierenmiepen doen we wel privé daar hebben de andere Bokkers niets aan
Ik zag haar trouwens ook een paar keer, even tussen neus en lippen door, wisselen! Dat zit er ook gewoon gratis bij!! Of heb jij ervoor moeten betalen?