Eigenlijk wist ik een hele leuke hengst maar om de een of andere manier kwam ik niet op het idee om hem hier te noemen. Ik wilde vorig jaar een veulen van hem kopen maar de kosten om hem hier te krijgen waren voor mij te hoog. Ook vond ik hem teveel richting Pleasure gaan ipv Reining. Mocht ik ooit genoeg geld hebben wil ik nog steeds een afstammeling van deze hengst. Dream Broker. Hij is van Corporate Guard x Countless Dreams. Hij staat op de Tin Star Ranch. Hij is een Near Leopard. Ik krijg de foto niet geupload.
FindingJack
Geplaatst: 26-08-10 11:32
OKe !!! Toch gelukt!!
__Suzanne__
Geplaatst: 30-08-10 06:33
Hebben jullie al een keuze gemaakt, Jottum?
jottum
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-10 08:57
De verdeling is op dit moment ongeveer als volgt: All Hands on Zip 60% Hands on a Hero 10% The Hunter 20% Anderen 10%
hey en waar is lads strawman gebleven The hunter maar 20%, das raar
All hands on zip is inderdaad cool
jottum
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-10 11:41
Geen Lads Strawman Sorry Als het een huntertype wordt, dan toch The Hunter Gek hé, dat je al zoekende en overwegende toch een andere kant uit kunt gaan dan je in eerste instantie verwachtte.
All hands on Zip heeft gewoon veel van wat wij willen. Dat betekend niet dat de andere niet meer mooi of geschikt zijn
King O' Dreams heeft mijn hart gestolen en Dynamic kid to a te heeft kleur en een mooi quarter papier (weet niet of je daardoor een grotere kans hebt op een solid veulen). Ze lijken alleen weinig performance dingen te doen..
Sorry als het een stom voorstel is ik denk ik het meld de naam maar.